Gå til innhold
Hundesonen.no

Lille "Miss Drammen"...:)


BareLinn

Recommended Posts

Skrevet

Vi hentet vår kjære MiSs, i Oslo den 3.November :D

Da var hun 11 uker.. Og nå er hun snart 6mndr gammel...

Tida går jammen fort :twitch: Hehe...

Hun er blitt en kjempe fin pusejente, som igrunn er litt sær... :D

Jenta har egne meninger :Laugh:

Hun ligger ikke på fanget om vi plukker henne opp..

Men legger hun seg der selv..Da ser hun på oss med et djevelsk

blikk som sier: Rør meg ikke ! Hehe... ;)

Og da er det bare å la være...Prøver man å klappe henne da, så hiver hun seg etter den ene

fingeren etter den andre og biter.. ikke hardt..

Men hun får lov..Hun er liten, og klør sikkert i tenna..

Dessuten ser hun ut som en ulldott i disse dager..

Men herregud.. Babypelsen skal jo av, må vite :P

På Bildet 1 ser dere MiSs, og en annen pusejente som jeg passer frem til 15mars..

Dem er blitt kjempegode venner :rolleyes:

Trulte heter hun, og er ca 3-4 mndr eldre enn MiSs...

Eierne hennes skulle bo på en plass det ikke var lov med dyr, frem til Mars..og ville slippe å avlive henne..

Så jeg sa jeg kunne passe henne ;)

Di kom helt fra Valdres, til Drammen en søndagskveld (24 Nov) og leverte henne ..

Godt å se at noen virkelig bryr seg om dyra sine.. Litt rørt da ja :ahappy:

Bildet 2 er av MiSs, som har en usedvanlig rar stilling å sove i .. Rare jenta mi :rolleyes:

Skrevet
Vi hentet vår kjære MiSs, i Oslo den 3.November :)

Da var hun 11 uker.. Og nå er hun snart 6mndr gammel...

Tida går jammen fort :P Hehe...

Hun er blitt en kjempe fin pusejente, som igrunn er litt sær... :P

Jenta har egne meninger :Laugh:

Hun ligger ikke på fanget om vi plukker henne opp..

Men legger hun seg der selv..Da ser hun på oss med et djevelsk

blikk som sier: Rør meg ikke ! Hehe... :P

Og da er det bare å la være...Prøver man å klappe henne da, så hiver hun seg etter den ene

fingeren etter den andre og biter.. ikke hardt..

Men hun får lov..Hun er liten, og klør sikkert i tenna..

Dessuten ser hun ut som en ulldott i disse dager..

Men herregud.. Babypelsen skal jo av, må vite :P

På Bildet 1 ser dere MiSs, og en annen pusejente som jeg passer frem til 15mars..

Dem er blitt kjempegode venner :rolleyes:

Trulte heter hun, og er ca 3-4 mndr eldre enn MiSs...

Eierne hennes skulle bo på en plass det ikke var lov med dyr, frem til Mars..og ville slippe å avlive henne..

Så jeg sa jeg kunne passe henne ;)

Di kom helt fra Valdres, til Drammen en søndagskveld (24 Nov) og leverte henne ..

Godt å se at noen virkelig bryr seg om dyra sine.. Litt rørt da ja :)

Bildet 2 er av MiSs, som har en usedvanlig rar stilling å sove i .. Rare jenta mi :rolleyes:

Hadde ikke du en annen katt også..?

  • 2 months later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...