Benedicte Skrevet 15. Januar 2007 Rapporter Skrevet 15. Januar 2007 Er det noen her som har afrikansk sommerfuglfisk? Legg gjerne ut bilder! Er dere plaget med at de er agressive ovenfor andre fisk, spesielt de som lever ved overflaten? Hvordan er det med småfisk i akvariet, blir de spist? Hopper de en del over vannflaten?
vipsen Skrevet 18. Januar 2007 Rapporter Skrevet 18. Januar 2007 Er det noen her som har afrikansk sommerfuglfisk? Legg gjerne ut bilder! Er dere plaget med at de er agressive ovenfor andre fisk, spesielt de som lever ved overflaten? Hvordan er det med småfisk i akvariet, blir de spist? Hopper de en del over vannflaten? Har ikke hatt dem men husker jeg vurderte en gang, lot være fordi man da måtte ha heldekkende glass over, de hopper høyt! Om du søker litt på sommerfuglfisk fant jeg hvert fall et par historier hvor de ikke gikk helt bra sammen med andre fisk, små ble spist og større ble angrepet. Kjøpte heller ryggsvømmere, kule de også
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar