Siril og Tess Skrevet 13. Januar 2007 Rapporter Skrevet 13. Januar 2007 Her presenterer jeg min hund; Tess er en sheltie tispe på 1 år. Noen bilder: 8 mnd. 12 mnd.
IM Skrevet 13. Januar 2007 Rapporter Skrevet 13. Januar 2007 så fin hund Synes hun ser litt forskjellig ut på bildene.. er det pelsen??
Siril og Tess Skrevet 14. Januar 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Januar 2007 så fin hund Synes hun ser litt forskjellig ut på bildene.. er det pelsen?? På 8 mnd. bildet står hun ikke helt orntlig. Da er hun også nybadet. På 12 mnd. bildet, står hun ganske fint, men er ikke børstet noe serlig . Og det er jo tross alt 4 mnd. i mellom bildene. Forandrer seg mye i denne tiden.
Siril og Tess Skrevet 14. Januar 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Januar 2007 Takker for alle komentarene
IM Skrevet 14. Januar 2007 Rapporter Skrevet 14. Januar 2007 På 8 mnd. bildet står hun ikke helt orntlig. Da er hun også nybadet. På 12 mnd. bildet, står hun ganske fint, men er ikke børstet noe serlig . Og det er jo tross alt 4 mnd. i mellom bildene. Forandrer seg mye i denne tiden. Så da var det ikke bare øya mine Kjempefin er hun!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar