Gå til innhold
Hundesonen.no

Presentasjon

crowbabe

Recommended Posts

Snublet innom denne siden via dyresiden Mest av alt er jeg vel kanskje her for å fyre opp noen bål angående dyrehold og slikt siden der er så viktig for meg at dyr er like velkommne som mennesker i bosituasjoner. Men sier ikke nei takk til en hyggelig hunde - eller katteprat..

Jeg har 2 katter og en Japaner. Hunden har jeg ikke hatt så lenge, men ser fram til mange års glede med den lille krabaten. ;) En ting er iallefall sikkert, han mangler ikke energi!

Ser frem til å småmumle med noen av dere andre medlemmer, vi snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen etter. Jeg er selv fersk, og jeg elsker også å kaste brannfakler inn på slike sider. Dyrevern dyrevelferd kan ikke diskuteres for mye. Kanskje man klarer å omvende en som er tankeløs (få er slemme), og da er min misjon utført.

Og jeg ble glad når jeg hørte at ikke bare jeg er dum. Har prøvd i over en uke å få lastet opp bilde av mine engler (katter), men klarer det ikke. Har vært innom internettsider for å endre bildestørrelse (fikk råd om det), men fortsatt får jeg det ikke til. Data-analfabet!

Du har 2 katter og en valp? Hvordan går det? Vi har lyst på hund (har hatt flere før), men ettersom kattene er anskaffet etter at siste hunden gikk bort er vi litt i tvil. Vil kattene flytte? Vil valpen bli blind? Hvordan gå fram? Takknemlig for råd/ erfaringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å laste opp bilder

Alternativ én er å laste dem opp rett fra pcen. Man trykker da Bla gjennom... i feltet rett under her man skriver i et nytt innlegg, velger fil og trykker last opp. Etterpå velger du i gardinen rett over, 'Administrer vedlegg', og trykker på filen som er lastet opp, det viser da i innlegget og du kan plassere det der du vil ha det i forhold til tekst osv.

Alternativ to er å bruke feks Photobucket, laste opp bildene dit fra din maskin, evt endre dem til ønsket størrelse og så kopiere IMG-koden som står under bildet. Denne limer du inn i innlegget der du ønsker bildet.

Prøv dere gjerne fram i testforumet og spør i vei om det er noe problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...