Gå til innhold
Hundesonen.no

Presentasjon

crowbabe

Recommended Posts

Snublet innom denne siden via dyresiden Mest av alt er jeg vel kanskje her for å fyre opp noen bål angående dyrehold og slikt siden der er så viktig for meg at dyr er like velkommne som mennesker i bosituasjoner. Men sier ikke nei takk til en hyggelig hunde - eller katteprat..

Jeg har 2 katter og en Japaner. Hunden har jeg ikke hatt så lenge, men ser fram til mange års glede med den lille krabaten. ;) En ting er iallefall sikkert, han mangler ikke energi!

Ser frem til å småmumle med noen av dere andre medlemmer, vi snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen etter. Jeg er selv fersk, og jeg elsker også å kaste brannfakler inn på slike sider. Dyrevern dyrevelferd kan ikke diskuteres for mye. Kanskje man klarer å omvende en som er tankeløs (få er slemme), og da er min misjon utført.

Og jeg ble glad når jeg hørte at ikke bare jeg er dum. Har prøvd i over en uke å få lastet opp bilde av mine engler (katter), men klarer det ikke. Har vært innom internettsider for å endre bildestørrelse (fikk råd om det), men fortsatt får jeg det ikke til. Data-analfabet!

Du har 2 katter og en valp? Hvordan går det? Vi har lyst på hund (har hatt flere før), men ettersom kattene er anskaffet etter at siste hunden gikk bort er vi litt i tvil. Vil kattene flytte? Vil valpen bli blind? Hvordan gå fram? Takknemlig for råd/ erfaringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å laste opp bilder

Alternativ én er å laste dem opp rett fra pcen. Man trykker da Bla gjennom... i feltet rett under her man skriver i et nytt innlegg, velger fil og trykker last opp. Etterpå velger du i gardinen rett over, 'Administrer vedlegg', og trykker på filen som er lastet opp, det viser da i innlegget og du kan plassere det der du vil ha det i forhold til tekst osv.

Alternativ to er å bruke feks Photobucket, laste opp bildene dit fra din maskin, evt endre dem til ønsket størrelse og så kopiere IMG-koden som står under bildet. Denne limer du inn i innlegget der du ønsker bildet.

Prøv dere gjerne fram i testforumet og spør i vei om det er noe problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...