Gå til innhold
Hundesonen.no

Utstilling i Sverige/Danmark i sommer?


Monab88

Recommended Posts

Er det noen som vet om det er 3 dagers utstilling i Sverige og/eller 4 dagers i Danmark i sommer?

Først hørte jeg at det var i Danmark. Så fikk jeg høre at det var annenhvert år sånn at det bli i Sverige i år. Så fikk jeg høre Danmark igjen..

Jeg har sjekka på sidene til svenske og danske kennelkubben, men finner ingenting om noen av utstillingene.

Det begynner å haste litt for om det kun er i Danmark må vi begynne å rabiesvaksinere hundene nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg har ikke funnet noen verken tre eller fire dagers utstillinger (i regi av kenneklubbene) i noen av de Skandinaviske landene i år.

Det var første og (kanskje) eneste gangen med 4-dagers utstilling i Danmark i 2006 - til neste år har de kun en dobbeltutstilling i forbindelse med markering av 110-års jubileumet sitt.

SKK har to stk to-dagers utstillinger (Hässleholm, Tvååker) og noen andre som ikke er så veldig langt ifra hverandre (f.eks. Norrköping/Nyköping). På noen av disse legger også spesialklubbene sine utstillinger - derav blir det jo forsåvidt en tre-dagers utstilling for enkelte raser.

Terminlistene finner dere ved å gå inn på de respektive kennelklubbenes hjemmesider. De har begge fullstendige lister over sine nasjonale og internasjonale utstillinger. Men ingen av dem har en terminliste slik som vi har - med andre klubbers utstillinger/speialer og sånt.

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...