Gå til innhold
Hundesonen.no

Verdens mest sjarmerende hunderase?

Aya

Recommended Posts

Guest Just me!!

Må innrømme at min egen lille barte-wheaten sjarmerer meg i senk hver eneste dag med sine søte nuss, gledeshopp og alt annet rart han finner på ;)

Ellers er fortsatt amstaff er den vakreste, søteste, mest sjarmerende rasen osv + welsh corgie pembroke (farfar hadde en slik, blir så varm i hjerte når jeg en sjelden gang se en slik).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 72
  • Created
  • Siste svar
??? Høres lille basenji sjarmerende ut utfra fortellingene? Lille fæle utyske! ;) Må innrømme 2ne, at jeg synes hun dritsjarmig jeg og.. men vår sans for hva som er sjarmig er kanskje like sært som de sære hundene vi liker?

Hun er da ikke fæl? Hun har bare masse personlighet.. Og er litt sær :P

Men det har slått meg at det kanskje er vi som har litt merkelig preferanser for hva som er sjarmerende og ikke? hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååå for noen herlige basenji valper! :icon_redface: jeg kunne meget godt tenkt meg og hatt basenji igjen altså, er en rase jeg virkelig har sansen for! må jo si meg enig at dem er meget sjamerende :D spes når dem ser på deg og uler sin vakkre sang hihi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laekenoisen. Helt klart... Det er noe med rufsene og stilen.. De andre belgererene kommer på 1 1/2 plass og så Boxer som en god nummer to.. og så kommer et utall andre raser.. det er fantastisk mange sjarmerende raser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av de rasene jeg har truffet, må det være Irish SoftCoated Wheaten terrier(skikkelige sjarmtroll!) :) og Newfoundlandshund (den unghunden jeg møtte for noen mnd siden, det var forelskelse ved første blikk) :)

Men selvfølgelig, hvis jeg skulle tatt med alle rasene jeg har forelsket meg i bare ved å se på bilde, men aldri truffet i virkeligheten ville lista blitt lang :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si at de mest sjarmerende hundene jeg har møtt må være corgier. Noe så morsomt! Vi har 4 corgier som trener aktivt i klubben. Den ene, Fridtjof, har jeg fått lov til å trene litt i agility, og trener ved siden av ham i lydigheta. Når han blir satt igjen i bli legger han ørene bakover og får et kjempe tilfreds blikk. Jeg klarer ikke å la være å le når han gjør ;) Men det mest beundringsverdige ved Fridtjof er hvor trygg han er. Han er 18 måneder, og hvis er rottis på samme alder står og knurrer han opp(eller ned da) i fjestet snur han bare ryggen til og ignorer rottisen totalt.

Når det kommer til valper må jeg si at jeg synes NEG er det søteste. Så gromme teddybjørner som valser rundt på sjanglete ben ;)

Også må jeg si meg enig med Victoria. Det puddelblikket er noe av det søteste som finnes!

( Mudien er ikke helt borte den heller da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...