Gå til innhold
Hundesonen.no

Øyesykdom på schæferhund


Recommended Posts

Jeg vet egentlig ikke mer... Fkk bare en sms med at det ble medisiner resten av livet på hunden, og at hu hadde en øyesykdom som var spesiell på schæfer... Har spurt mer, men ikke fått svar enda. Er ikke sikkert de vet heller, siden ikke alle er like intr som meg i å vite HVA og HVORFOR og HVORDAN ang sykdom på hundene. For noen holder det liksom at veterinæren har sagt at hunden må få denog den medisinen resten av livet pga øyesykdom.

Men, skal komme med flere opplysninger om jeg finner ut mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet egentlig ikke mer... Fkk bare en sms med at det ble medisiner resten av livet på hunden, og at hu hadde en øyesykdom som var spesiell på schæfer... Har spurt mer, men ikke fått svar enda. Er ikke sikkert de vet heller, siden ikke alle er like intr som meg i å vite HVA og HVORFOR og HVORDAN ang sykdom på hundene. For noen holder det liksom at veterinæren har sagt at hunden må få denog den medisinen resten av livet pga øyesykdom.

Men, skal komme med flere opplysninger om jeg finner ut mer.

Uff... kjedelig det der...

Du får si ifra, så skal vi se om jeg kan svare på det :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hu visste ikke mer.. Veterinæren hadde sagt det var en øyesykdom som var spesiell på schæfer. :blink: Og hunden må ha øyedråper morgen og kveld resten av sitt liv... Ellers kunne den bli blind.

Hundens eier hadde bedt veterinæren sjekke det opp fordi hun hadde sett noe rart ved øyet til hunden (jeg siterer fra sms hehe) "en rødlig blemme som gikk inn på øyet, og slitasje og hovent rundt inne ved øyet på siden. Blitt litt lilla farge der".

Det er det eneste jeg vet... Men blir nysgjerrig vettu. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...