Gå til innhold
Hundesonen.no

Klotang.. Hvilken?


Lemen

Recommended Posts

Jeg er på leit etter en god klotang. Har en nå av giljotin type, men det er ikke god nok, den glipper og virker ikke sterk nok. På Canis er det 3 ulike typer til salgs, er det noen som har forsøkt noen av de, eller har andre gode alternativer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Du er vel klar over at på endel av disse gilijotin-tengene så kan man kjøpe nytt blad og ny fjær? Da blir tangen sylskarp og fungerer som ny igjen.

Personlig greier jeg ikke å bruke noe annet enn en slik gilijotin (Resco-tang) - men skifter blader ganske regelmessig, dvs når de ikke skjærer igjennom klørne lenger men "skviser" dem..

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Du er vel klar over at på endel av disse gilijotin-tengene så kan man kjøpe nytt blad og ny fjær? Da blir tangen sylskarp og fungerer som ny igjen.

Personlig greier jeg ikke å bruke noe annet enn en slik gilijotin (Resco-tang) - men skifter blader ganske regelmessig, dvs når de ikke skjærer igjennom klørne lenger men "skviser" dem..

Susanne

Var ikke klar over det nei. :P Jeg har aldri skiftet blad eller fjær og jeg har hatt den i 4 år.. så det er vel på tide tenker jeg.. :P Takk for tipset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den originale MILLERS`S FORCE ! Ser ut som en sukkertang med rødt gummi gripetak. Har hatt vår i 25 år uten noen form for sliping :Laugh: Den er brukt på i alt sju hunder... Og er like skarp og effektiv den dag i dag!

Fåes i nettbutikken til " Hund som Hobby"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...