Gå til innhold
Hundesonen.no

Candy -en hermelin gutt


giggi

Recommended Posts

post-1148-1167686624_thumb.jpg

Candy er en hermelin gutt som ble født 17 mars 2005. Og han flyttet hjem til Sørnes stallen til meg da den 14 juni 2005.

Han er egentlig ganske snill, men liker ikke mannesker så godt, joda, han er veeeldig kosen med meg, men andre mennesker er bare tygge ben for ninusen min :P Han heter egentlig Midnatt`s Sommersne Atlic Candy.

Og er far til 5stk fordelt på 2kull. Det første kullet var alle ungene døfødte:( Det andre ble det født to som vokste opp, og det tredje ble det født 5, men bare 3overlevte, katten hadde aneket seg inn og klart og tatt 2 av dem :P

Candy som han kalles til daglig er en vilter kanin som pleier å springe løs på gården, men er litt farlig på den måten at han er så vandt med hunder, så hvis det kommer en hund, springer han bort til dem :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 4 months later...

Så fin han er, når jeg ser han minner meg han om hermelin hunnkaninen som het Hermine, som jeg hadde for noen år siden :P . Hu var så snill og god, og var flink med ungene sine (fikk et kull.) Hu måtte vi avlive, fordi hu hadde fått en svuls. Savner henne nå... :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Takker :P Ja, han er en feiltegna hotot som Pointerguri sier :glare: Han har stor personlighet ja :P

Carina; Avkommene hans har blitt kjempe flotte! Med veldig fine tegninger og bra rasepreg alle sammen :P

Det var tilogmed en oppdretter i Lyngdal som spurte om å få bruke han på et kull :P Lille peningen min :P

post-1148-1182606309_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...