Gå til innhold
Hundesonen.no

Naturbruk - Vk1 Hund


_aussie_

Recommended Posts

hm, da er det ikke sikkert jeg skal søke på skjetlein likevel.. Eller jeg skal vertfall søke på http://www.vallevgs.no/default.asp?language=1 å gå hestelinje der:P For jeg har jo lyst å jobbe med enten hest eller hund, eller helst begge deler da. Åsså har jeg lyst å gå hundemassørkurs etterhver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Hvis du vil gå på hestelinje anbefaler jeg KVS-Lyngdal. Mange fra Valle og området rundt som heller går der.. Ny stall, nytt ridehus, badeland. Utrolig bra miljø, også i stallen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

www.kvs-lyngdal.no

MERK: Skolen er i kristen regi, MEN ca halvparten av elevene er ikke kristne.. Allikevel sier de at det er de beste årene i deres liv, så ikke avfei det bare fordi det er en kristen skole.. Husk også at du ikke kommer inn på en ofisiell, statseid skole i et annet fylke hvis du har samme linje nærmere. Derimot kommer du inn på private skoler uansett, og nesten alt blir dekket av stipendet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

www.kvs-lyngdal.no

MERK: Skolen er i kristen regi, MEN ca halvparten av elevene er ikke kristne.. Allikevel sier de at det er de beste årene i deres liv, så ikke avfei det bare fordi det er en kristen skole.. Husk også at du ikke kommer inn på en ofisiell, statseid skole i et annet fylke hvis du har samme linje nærmere. Derimot kommer du inn på private skoler uansett, og nesten alt blir dekket av stipendet.

Vi har ikke samme linje her i Buskerud. Elever fra buskerud kan søke i oppland. Jeg er mer innterisert i å søke den andre=P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...