Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Kristiansand

Marthe

Recommended Posts

Jeg sitter og vurderer om jeg skal reise til NKK Kristiansand. Så jeg har noen spørsmål. Er det lett å komme seg til utstillingsplassen? Jeg må evt ta tog/buss. Er det overnattingsplasser som ligger nær utstillingen?

Vet det er mange måneder til, men jeg holder på å planlegger litt :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... ja men greit å være tidlig ute. Om vi sku dratt ned, kunne eg fått tak i en bil til, så det er plass til flere. Men for min del, tror eg det blir for dyrt å reise helt dit. Eg synes Stavanger er dyrt nok. Så skal der i stedenfor. Er liksom ikke bare påmld.avgiften en må tenke på. Men drivstoff,mat,overnatting,ferger,bompenger osv. Så det kan jo fort komme opp i tusen kr og over...

Men tilbake til Sp.målene.... Er altså plass hos oss, men vi skal ikke dit. Ikke slik som det ser ut nå. :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia:P

jeg bor i Kr.sand :icon_redface:

Det er nokså lett åå komme seg til utstilling der :icon_redface:

Hvis det er i sørlandshallen ligger det et Hotell rett med den :icon_redface:

Du burde først ta tog til Kristiansand sentrum og etterpå ta buss til sørlandshallen :wub:

bor bare 15 min fra byen:P

Hvis det er noen fler spørsmål kan du bare ta kontakt på Hotmailen min: [email protected]

Men tid skal du til Kr.sand???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... ja men greit å være tidlig ute. Om vi sku dratt ned, kunne eg fått tak i en bil til, så det er plass til flere. Men for min del, tror eg det blir for dyrt å reise helt dit. Eg synes Stavanger er dyrt nok. Så skal der i stedenfor. Er liksom ikke bare påmld.avgiften en må tenke på. Men drivstoff,mat,overnatting,ferger,bompenger osv. Så det kan jo fort komme opp i tusen kr og over...

Men tilbake til Sp.målene.... Er altså plass hos oss, men vi skal ikke dit. Ikke slik som det ser ut nå. :icon_redface:

Tusen takk for tilbudet :icon_redface: Ja, det blir fort veldig dyrt :unsure:

jeg bor i Kr.sand :icon_redface:

Det er nokså lett åå komme seg til utstilling der :wub:

Hvis det er i sørlandshallen ligger det et Hotell rett med den :wub:

Du burde først ta tog til Kristiansand sentrum og etterpå ta buss til sørlandshallen :D

bor bare 15 min fra byen:P

Hvis det er noen fler spørsmål kan du bare ta kontakt på Hotmailen min: [email protected]

Men tid skal du til Kr.sand???

Takk for svar :P Hvis jeg ikke tar helt feil så er den i mai. Jeg får se litt hva jeg får til, for det er ei lang reise rute :P Men da vet jeg ihvertfall at det går buss fra sentrum, og jeg kommer meg jo alltid der til :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...