Line_ Skrevet 5. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2007 Tog tar i hvertfall 50 min og koster 88 kr. om du er student Buss til Tjøme koster vel ca 30-40 kr. for voksene. Vet ikke med student.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 5. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2007 Oki, da vet jeg hvor mye penger jeg må ta ut ca Svarer i kveld jeg, for da vet jeg det helt sikkert... Kan ikke, sorry... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marcoograya Skrevet 6. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2007 Jeg kan ikke ta buss til Tjøme med en Rottis, det gjør jeg bare ikke. Tørr ikke faktisk! I stokke eller andebu er det jo mange fine plasser å gå tur. Ringtrening kan dere vel ta hvor som helst? - Bedre om det blir tur først og ringtrening etterpå, for da kan de som ikke er interessert i det reise hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 6. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2007 Er ikke noe vits å ta ringtrening etter tur, da blir det slit bare og man får ikke de bevegelsene pga at gått tur allerede... Men andebu går det ikke busser til på søndager... Hvor i stokke da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IM Skrevet 6. Januar 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2007 Vi kan jo møtes ved storås i stokke.. Hvis ikke det ligger snø der da (er jo egentlig langrennsanlegg...) Men det rekker jeg i tilfelle ikke å sjekke ut til i dag/morra.. hehe... Men hva med å møtes ved Linnestad i Re? Jeg er rimelig kjent oppi skauene der, og det er fint å gå tur der også... Det er jo ganske midt i fylket å vel?? Men det går jo selvsagt ikke busser dit på søndager, så da må det evt bli neste lørdag.. Men da har jeg et tips. De som vil ha ringtrening møtes en time halvannen før de som bare vil gå tur. Så kan vi avtale to forskjellige tidspunkter, og møte turgåerne etter ringtrening.. Det er gode muligheter for det på Linnestad... TineSimbaNana: Hvis du har mulighet til å gå på timeekspressen som går fra Oslo til Tjøme, så kjører den forbi Linnestad og du kan be sjåføren stoppe der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 8. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2007 Jeg vil gjrene være med på hundetreff. Men stokke er litt langt. tar ikke sjansen på å ta med en så folkesky hund som Misty med meg på bussen helt til stokke.. Ringtrening har jeg ikke bruk for heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Maritus Skrevet 9. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2007 Jeg kan bli med så lenge det ikke blir så langt som Verdens ende i Tjøme, hunden min er ikke så glad i å kjøre buss heller, men kan ikke i helga skal på dressurkurs, men en annen helg passer fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verosolly Skrevet 10. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2007 Treff i sandefjord området i nermeste fremtid? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 10. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2007 Treff i sandefjord området i nermeste fremtid? Er med Noen som er ledige første helgen av vinterferien? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 10. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2007 Meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 10. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2007 Mandag 19 f.eks? eller Søndag 18? Søndager skjer det ikke for mye i mitt liv i hvertfall EDIT: Når det ikke er utstillinger selvfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IM Skrevet 11. Februar 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2007 søndag 18 passer i grunnen best klokka?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 11. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2007 Kan ikke, utstilling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 11. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2007 Mandag da? På kvelden en gang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 11. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2007 Jeg regner med at jeg kan en ukedag i Vinterferien Utstilling begge helger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 11. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2007 Jeg regner med at jeg kan en ukedag i Vinterferien Utstilling begge helger. Mandag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Maritus Skrevet 11. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2007 For meg passer det ikke på Mandag (skal ri da). Men Tirsdag går greit, passer ikke de andre dagene skal til oslo... Men hvor har dere tenk til å ha treffe? Helst ikke lenger enn Tønsberg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 11. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2007 For meg passer det ikke på Mandag (skal ri da). Men Tirsdag går greit, passer ikke de andre dagene skal til oslo... Men hvor har dere tenk til å ha treffe? Helst ikke lenger enn Tønsberg! Var det ikke snakk om Sandefjord da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Maritus Skrevet 12. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2007 Var det ikke snakk om Sandefjord da? Sandefjord, det er greit for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambings Skrevet 16. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2007 Hei! Valpen min er bare 9 uker ennå, men jeg ville gjerne vært med på treff...koselig å treffe andre hundefolk ettersom jeg ikke har noe særlig av dem i vennekretsen min.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Maritus Skrevet 16. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2007 Går det på Tirsdag ett sted i sandefjord? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 17. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2007 Hei! Valpen min er bare 9 uker ennå, men jeg ville gjerne vært med på treff...koselig å treffe andre hundefolk ettersom jeg ikke har noe særlig av dem i vennekretsen min.. Bare å komme det Går det på Tirsdag ett sted i sandefjord? Er i Sandefjord da, men kun 20min for og ta ferja til Sverige med venninner.. Onsdag ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Maritus Skrevet 19. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2007 Bare å komme det Er i Sandefjord da, men kun 20min for og ta ferja til Sverige med venninner.. Onsdag ? Da er jeg i Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar