Fillerya Skrevet 26. Desember 2006 Rapporter Skrevet 26. Desember 2006 Hvordan er stemningen for et lite romjulstreff?
Guest Just me!! Skrevet 26. Desember 2006 Rapporter Skrevet 26. Desember 2006 Joda, kan nok gå greit det
Guest 2ne Skrevet 26. Desember 2006 Rapporter Skrevet 26. Desember 2006 Høres morsomt ut, men det kommer litt an på hvor og når for min del
molly Skrevet 26. Desember 2006 Rapporter Skrevet 26. Desember 2006 Hunden min reiser på romjulsferie på fjellet i morgen, så jeg får nok ha det til gode... Skal være hjemme, og uten hund fra onsdag til mandag, og skjønner virkelig ikke hvordan det skal gå. Helt merkelig å være hjemme uten at hunden er der...
Mud Skrevet 26. Desember 2006 Rapporter Skrevet 26. Desember 2006 Molly: du kan få låne en av mine? <_< For min del må romjulstreffet tas på ettermidagen i såfall..
Guest Just me!! Skrevet 26. Desember 2006 Rapporter Skrevet 26. Desember 2006 Molly: du kan få låne en av mine? <_< For min del må romjulstreffet tas på ettermidagen i såfall.. Slenger meg på den. Jeg sover faktisk om morran.
Guest Jonna Skrevet 27. Desember 2006 Rapporter Skrevet 27. Desember 2006 For min del må romjulstreffet tas på ettermidagen i såfall.. Kan også bare på ettermiddagen ettersom jeg, fortsatt, er barnslig og jobber på dagen. <_< Finst vell ikke noen lysløype med lys på nå ettersom det ikke er snø, men selv har jeg en god hodelykt og kommer langt med det når jeg går tur (selv om jeg ser ut som en nerd med den på... )
Guest 2ne Skrevet 29. Desember 2006 Rapporter Skrevet 29. Desember 2006 Denne kokte bort i julekålen, tydeligvis?
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar