Gå til innhold
Hundesonen.no

Nkk bø

Toya

Recommended Posts

Skrevet
Veien fra haugesund gikk ihvertfall ikke knirkefritt :rolleyes: Vi skulle reise fredag kl 12:00. Pakka og klar i bilen, så ringer vi for høre om haukeli er åpen. Det var den ikke. Så vi ventet hjemme en stund, for å håpe på å reise på ettermiddagen. Etter å ringt hver time, fant vi ut at vi gikk å la oss, for å så prøve igjen i natt. kl 04:30 var jeg oppe å ringte igjen, men nei <_< Så var det å ringe igjen kl 08:00... Forsatt ikke håp. Så vi kom oss ikke i gang før kl 11:00. Når vi kom opp på haukeli var det å sitte 3 timer å vente i kolonne :rolleyes: Så etter 10 timer reising, så sitter vi nå oppe på hytten på Lifjell. Håper selvfølgelig på gode resultater i morgen :hug:

Lykke til alle sammen :ahappy:

trur ikke det er mange som gadd å kjøre kolonne? kjedelig a gitt... jeg gruer for den "korte" veien vi har.. hihi uten kø hihi

• Svar 208
  • Created
  • Siste svar
Skrevet
Veien fra haugesund gikk ihvertfall ikke knirkefritt :rolleyes: Vi skulle reise fredag kl 12:00. Pakka og klar i bilen, så ringer vi for høre om haukeli er åpen. Det var den ikke. Så vi ventet hjemme en stund, for å håpe på å reise på ettermiddagen. Etter å ringt hver time, fant vi ut at vi gikk å la oss, for å så prøve igjen i natt. kl 04:30 var jeg oppe å ringte igjen, men nei <_< Så var det å ringe igjen kl 08:00... Forsatt ikke håp. Så vi kom oss ikke i gang før kl 11:00. Når vi kom opp på haukeli var det å sitte 3 timer å vente i kolonne :rolleyes: Så etter 10 timer reising, så sitter vi nå oppe på hytten på Lifjell. Håper selvfølgelig på gode resultater i morgen :hug:

Lykke til alle sammen :ahappy:

Med den reisen fortjener du så absolutt MEGET gode resultater, hehe :o

Skrevet
trur ikke det er mange som gadd å kjøre kolonne? kjedelig a gitt... jeg gruer for den "korte" veien vi har.. hihi uten kø hihi

Å, joda :o Masse godt humør og kjekke folk å reise med, så gikk det kjempe fint :ahappy:

Med den reisen fortjener du så absolutt MEGET gode resultater, hehe ;)

Ja, håper på det beste ;) Det er kun Kari (Rottisjentå) som skal stille, Emilie og jeg er bare med for å kikke.

Hvis noen ser oss (har med Gobben- bc, Schäfertispe og rottis), så er det bare å komme å si hei ;) Kommer selvfølgelig til å sitte endel med belger ringen, så jeg håper på å møte noen av belger folkene der :hug:

Skrevet
Å, joda ;) Masse godt humør og kjekke folk å reise med, så gikk det kjempe fint :ahappy:

Ja, håper på det beste :o Det er kun Kari (Rottisjentå) som skal stille, Emilie og jeg er bare med for å kikke.

Hvis noen ser oss (har med Gobben- bc, Schäfertispe og rottis), så er det bare å komme å si hei ;) Kommer selvfølgelig til å sitte endel med belger ringen, så jeg håper på å møte noen av belger folkene der :hug:

joda... hihi.... men uansett.. hihi...

jeg vil å gjøre det bra i mårra hehe

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er veldig vanskelig å si hva som er "bedre" uten å vite hvordan forutsetningene ser ut. Hvis det er hjelp til rasevalg du vil ha så er det kanskje greit å lage en egen tråd til det med informasjon om hvilken erfaring du har med hund, hvordan hverdagen din ser ut, hvor mye aktivitet vil hunden få, har du planer om noe målrettet aktivitet/sport osv. Hvilke kriterier har du mtp. lyd, pelsstell, støvsuging, størrelse på hunden?  Med denne informasjonen er det lettere å gi råd om en rase som kan passe til ditt potensielle hundehold. Det er helt sikkert flere raser som kan passe kriteriene, og mange som ikke gjør det. 
    • Svarer dere begge to her. Ser at dette kanskje er en god grunn til å vurderer andre raser. Kanskje Aussie eller Collie er bedre?
    • Har ofte erfaring med at de jeg spør på utstillinger eller andre stevner bare roser hunderaser helt og forteller kun det positive. De jeg snakka med på messen var kun positive til rasen.
    • Jeg har møtt noen fine individer, men ikke nok til at jeg tenker at rasen er en fin og god brukshund. Alt for mye merkelig mentalitet ute å går, og allergi og hd
    • Hunder lever fint med tre ben, jeg ser ikke at en amputert tå vil utgjøre store problemer for en såppas sprek rase. Hvis hunden ellers er frisk og sprek ville jeg gjort det, selv om den er godt voksen. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...