Gå til innhold
Hundesonen.no

Nkk bø


Toya

Recommended Posts

Veien fra haugesund gikk ihvertfall ikke knirkefritt :rolleyes: Vi skulle reise fredag kl 12:00. Pakka og klar i bilen, så ringer vi for høre om haukeli er åpen. Det var den ikke. Så vi ventet hjemme en stund, for å håpe på å reise på ettermiddagen. Etter å ringt hver time, fant vi ut at vi gikk å la oss, for å så prøve igjen i natt. kl 04:30 var jeg oppe å ringte igjen, men nei <_< Så var det å ringe igjen kl 08:00... Forsatt ikke håp. Så vi kom oss ikke i gang før kl 11:00. Når vi kom opp på haukeli var det å sitte 3 timer å vente i kolonne :rolleyes: Så etter 10 timer reising, så sitter vi nå oppe på hytten på Lifjell. Håper selvfølgelig på gode resultater i morgen :hug:

Lykke til alle sammen :ahappy:

trur ikke det er mange som gadd å kjøre kolonne? kjedelig a gitt... jeg gruer for den "korte" veien vi har.. hihi uten kø hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 208
  • Created
  • Siste svar
Veien fra haugesund gikk ihvertfall ikke knirkefritt :rolleyes: Vi skulle reise fredag kl 12:00. Pakka og klar i bilen, så ringer vi for høre om haukeli er åpen. Det var den ikke. Så vi ventet hjemme en stund, for å håpe på å reise på ettermiddagen. Etter å ringt hver time, fant vi ut at vi gikk å la oss, for å så prøve igjen i natt. kl 04:30 var jeg oppe å ringte igjen, men nei <_< Så var det å ringe igjen kl 08:00... Forsatt ikke håp. Så vi kom oss ikke i gang før kl 11:00. Når vi kom opp på haukeli var det å sitte 3 timer å vente i kolonne :rolleyes: Så etter 10 timer reising, så sitter vi nå oppe på hytten på Lifjell. Håper selvfølgelig på gode resultater i morgen :hug:

Lykke til alle sammen :ahappy:

Med den reisen fortjener du så absolutt MEGET gode resultater, hehe :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trur ikke det er mange som gadd å kjøre kolonne? kjedelig a gitt... jeg gruer for den "korte" veien vi har.. hihi uten kø hihi

Å, joda :o Masse godt humør og kjekke folk å reise med, så gikk det kjempe fint :ahappy:

Med den reisen fortjener du så absolutt MEGET gode resultater, hehe ;)

Ja, håper på det beste ;) Det er kun Kari (Rottisjentå) som skal stille, Emilie og jeg er bare med for å kikke.

Hvis noen ser oss (har med Gobben- bc, Schäfertispe og rottis), så er det bare å komme å si hei ;) Kommer selvfølgelig til å sitte endel med belger ringen, så jeg håper på å møte noen av belger folkene der :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, joda ;) Masse godt humør og kjekke folk å reise med, så gikk det kjempe fint :ahappy:

Ja, håper på det beste :o Det er kun Kari (Rottisjentå) som skal stille, Emilie og jeg er bare med for å kikke.

Hvis noen ser oss (har med Gobben- bc, Schäfertispe og rottis), så er det bare å komme å si hei ;) Kommer selvfølgelig til å sitte endel med belger ringen, så jeg håper på å møte noen av belger folkene der :hug:

joda... hihi.... men uansett.. hihi...

jeg vil å gjøre det bra i mårra hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...