Gå til innhold
Hundesonen.no

Kanskje Blue Merle valper 14. februar 06

Scarlet

Recommended Posts

Skrevet

Kommer til å benytte alle anledninger for å trekke i deg Therese :rolleyes: .

Takk skal du har Pointerguri. Du får ta en kikketur til meg, når de er født.

Skrevet
Urettferdig <_< Jeg som har så lyst på ett nytt tilskudd i flokken :rolleyes:

Ønsker deg lykke til med Coca, krysser fingrer og poter for at hun skal bli drektig. :)

:)Coca er drektig og skal ha valper den 14. februar. Det er liv på begge sider, så det er iallefall 2 valper der :)

Skrevet
Kommer til å benytte alle anledninger for å trekke i deg Therese :rolleyes: .

Takk skal du har Pointerguri. Du får ta en kikketur til meg, når de er født.

ja du gjør vel det du gunn...

liten fugl som kvittrer om at jeg liker sånne ja... hihi

Skrevet
ja du gjør vel det du gunn...

liten fugl som kvittrer om at jeg liker sånne ja... hihi

Gleder meg til å trekke litt i deg igjen på fredag, for da skal jeg til dyrlegen med Coca. Kjenner jeg dyrlegen min rett er hun så nysgjerrig at hun finner frem utralyden :hyper:

Skrevet

Ja, om Coca venter til termindagen blir det Valentine valper ;) . Da tenkte jeg at den ene skal hete Unique Valentine :P:P:P Er jeg så heldig at det blir levende friske valper skal deres navn begynne på U. :P

Skrevet

I Coca kullet kan det komme enten tricolor eller bluemerle eller begge deler(ingen hemmelighet at jeg krysser fingrene for blått ;))

Nei det er ikke samme linjene som mi Mala.

Skrevet

Kan melde fra Gunn som har vært hos dyrlegen i dag at det er minst 3 sprell levende valper der inne!

:D

Skrevet
:D:D Og helst ville nok Silje gjerne ha ønsket at de alle sammen er små søte Blue Merle tisper ;) Bare de er like sprellende når de kommer til verden rundt den 14. februar er jeg kjempefornøyd. ;)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...