Svedge Skrevet 13. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2006 Vet du om noen noen artige videoer på YouTube, så del dem her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flash Skrevet 14. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2006 "Gotta have more cowbell" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toller Skrevet 14. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2006 Ingen slår Lørdagspizza dama! LØRDAGSPIZZA JENTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 14. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2006 Ingen slår Lørdagspizza dama! LØRDAGSPIZZA JENTE Off, blir egentlig bare flau på hennes vegne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 14. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2006 Ingen slår Lørdagspizza dama! LØRDAGSPIZZA JENTE hahaha.. den er så bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toller Skrevet 14. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2006 Haha! Syns den råmorsom jeg! "Vi snakker Lørdagspizza! Vi snakker om totalt omhommelme" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 15. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2006 Min favoritt er uten tvil "They're taking the hobbits to Isengard". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fidelio Skrevet 16. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2006 jeg liker denne hihiiii Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janne&kenny Skrevet 16. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2006 fant denne det er mindt på natta å jeg ler meg i hel! sitter oppe for å vente på en kompis.. begynner å bli redd for han har sovna i grøfta! Lørdagspizza var jo utrolig morsom! haha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 16. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2006 Denne og grandiosa er uslåelige.. Forresten! Jeg ler så jeg griner av disse videoene (se den første først). Julebruskongen av Drammen! Han her er vittig altså... Fnis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janne&kenny Skrevet 16. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2006 denne er så søt http://video.google.com/videoplay?docid=1811233136844420765 denne er den aller beste:http://video.google.com/videoplay?docid=-8735889757702013026&q=fun Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Just me!! Skrevet 16. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2006 Denne kattefilmen er søøt Denne er ikke YouTube film, men den er så bra uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 16. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2006 jeg liker denne hihiiii Den var så bra! Her er noen morsomme! Han er genial! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 16. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2006 (Selvom jeg er på cola siden B) ) Dette er to fra skolen min Morsommere for oss som kjenner de da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toller Skrevet 17. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2006 Jim Carrey er GENIAAAAAAAAL!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjerstii Skrevet 17. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2006 Her er noen etterlignere av den aisha videon som ligger lenger opp: http://www.youtube.com/watch?v=WkvDUNHRAEw...ted&search= MEN ingen er like bra som den orginale EDIT: Datan hengte seg opp... Noen som vil slette alle de ekstra postene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karina&Chica Skrevet 17. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2006 Denne kattefilmen er søøt Denne er ikke YouTube film, men den er så bra uansett Hihi, så genial den av kattene Her er en til om katter.. Denne er ikke fra Youtube, men den er bare genial.. Ler meg skakk i hjel hver gang.. Bare se den dere! - så skjønner dere sikkert hva jeg mener.. Og denne er litt morsomda, med et veldig godt tema Hvorfor bruke kondom! Åh, jeg glemte jo en.. se på denne og da, dere.. Deppa hund eller bilreklame? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjerstii Skrevet 17. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2006 Åh, jeg glemte jo en.. se på denne og da, dere.. Deppa hund eller bilreklame? Huff... Begynte å grine av den jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 18. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2006 Den med bilen og hunden var genial.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toller Skrevet 18. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2006 Se på denne søte lille jenta! Sjarmeres svært skjeldent av barn.. Mne hun her var helskjønn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Just me!! Skrevet 18. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2006 Typisk pudler altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 19. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toller Skrevet 19. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2006 ntåå! Så søt! Denne også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vala Skrevet 21. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2006 Huff... Begynte å grine av den jeg Hehe.. skjønner jeg godt.. Fikk gåsehud av hele filmen. Men altså, den er jo helt genial! Heller en reklame for dekk enn for selve bilen Se på denne søte lille jenta! Sjarmeres svært skjeldent av barn.. Mne hun her var helskjønn! Å herregud, skjønner hva du mener.. Skikkelig herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synne Skrevet 21. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar