Gå til innhold
Hundesonen.no

Leker av god kvalitet..

Recommended Posts

Skrevet

Ønsker å få tak i leker av god kvalitet, Bono ødlegger alt. Alle lekene vi har er bare filler igjen av. Ønsker å ha noe som varer litt lengre en bare noen få uker.. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i noen av godt kvalitet??

Skrevet

Vet ikke hvordan det blir med frakt og sånt til Norge, men www.bamsesbollar.se har bra leker, om enn noe dyre. Men i det lange löp så blir det jo billigere å kjöpe en bra leke enn å kjöpe 10 som holder 10 minutter

Skrevet

Jeg bruker kong når vi trener innkalling, så den får han ikke ha til å leke med selv.. men andre leker av gummi kan vere oe ja :huh:

Ok.. jeg bruker å kong men kong med snor når vi trener :D

Skrevet

Kanskje ikke det mest holdbare, men billig og går ikke altfor lett i stykker: Ta litt vanlig bomullstoff (an ganske tykk strimmel) og snurr den sammen, og knyt noen knuter på den. Velgi poppulært, og billig :huh:

Skrevet

Har bestilt en ting fra Ruffwear . Får den vel i posten om ikke så lenge, så kan jeg skrive her om den holder mål :icon_redface: Har hørt fra venner som har svart til forventningene.

• 2 weeks later...
Skrevet

"Orka Jack" fra Canis har overlevd 2 tyggegale flatter, også i drakamp!

Den spretter også litt alle veier + at du kan putte godbiter i den om ønskelig :P

Skrevet

Kong finnes i mange former og størrelser og er nesten umulig å ødelegge! Jeg har kjøpt en kong som ser ut som en "3D-stjerne" til Bira og hun elsker den!

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...