Gå til innhold
Hundesonen.no

Snus vs. anti-snus

Guest Christine

Recommended Posts

Guest Christine

Sitter og diskuterer litt med Jeanette om snus vs. ikke snus, på en nydelig fotballspiller ;)

Jea syns det er stygt med snus, men på enkelte så elsker jeg synet av det! B)

Hva syns du om snus, og syns du at enkelte kler det godt?

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Sitter og diskuterer litt med Jeanette om snus vs. ikke snus, på en nydelig fotballspiller ;)

Jea syns det er stygt med snus, men på enkelte så elsker jeg synet av det! B)

Hva syns du om snus, og syns du at enkelte kler det godt?

;)

Eh, vel-snus er for meg en "uting". Tenk deg et heftig kyss med en fyr som har snus under leppen... uggg...

Derav min enkle konklusjon: ingen kler snus ;)

B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

;)

Haha! Det måtte komme ;)

OK DA! Nordvik kler det.. Men Ciljan gjør ikke ;)

Og ingen andre heller... så det så! B)

Yeah.Enig! ;)

Vala: Om det blir et heftig kyss, så er det bare å ta ut snusen, eller om du snuser selv så blird et jo ikke ekkelt. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jostein snuser.. Og jeg kan ikke si at det blir så mange heftige kyss så lenge han har snus oppi leppa ;) Men snus er ihvertfall tusen ganger bedre enn røyk! Jeg hater røyken/lukta og røykånde.. At Jostein snuser plager meg i grunn ikke så mye, ikke jeg som bruker penger på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yeah.Enig! ;)

Vala: Om det blir et heftig kyss, så er det bare å ta ut snusen, eller om du snuser selv så blird et jo ikke ekkelt. :rolleyes:

For det første, jeg har ingen ide om å starte å snuse. Har nok med siggen min jeg *ler*

For det andre, nei, det er ikke bare å ta ut snusen.. blærhg...

ok.. denne karen er da ikke så verst! (for å si det sånn)

Men mener han hadde vært minst like fin uten snusen ;)

PICT0485.jpg

"minst like fin"??!! Han hadde jo vært fantastisk rålekker uten joooo! Altså, MYYYYYE finere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første, jeg har ingen ide om å starte å snuse. Har nok med siggen min jeg *ler*

"minst like fin"??! Han hadde jo vært fantastisk rålekker uten joooo! Altså, MYYYYYE finere ;)

Røyker du!? Da har du virkelig ikke noe du skulle sagt! ;) hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

"minst like fin"??! Han hadde jo vært fantastisk rålekker uten joooo! Altså, MYYYYYE finere ;)

Hmm.. Joda, men snusen er prikken over i'en! ;)

Når han smiler så syns jeg det er drit søtt å se snusen.. ;)

*host..trøndere å snus...host*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Røyker du!? Da har du virkelig ikke noe du skulle sagt! ;) hihi

Ey... frekkas ;)

Hmm.. Joda, men snusen er prikken over i'en! ;)

Når han smiler så syns jeg det er drit søtt å se snusen.. ;)

*host..trøndere å snus...host*

Trøndere ja.. men du vet, hadde du syntes en snurrebart var sexy også da mener du? *knis*

Og nei, prikken over i'en ville vært å ha sett de strålende tennene hans ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Ey... frekkas ;)

Trøndere ja.. men du vet, hadde du syntes en snurrebart var sexy også da mener du? *knis*

haha..Ikke snurrebart nei! ;)

Syns han har hvite tenner og colgate smil jeg :iloveu: Også fremhever snusen hvitfargen... Men, helt klart..Han er dødspen uten snus også, men som sagt: Prikken over i'en...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ey... frekkas ;)

Christine:

Haha! ;) Oss trøndere ja... Har det med å falle for særtrekkene våre.. Rosenborg, snus, bart og ølmage! ;) Neijda.. hihi

Vala:

Enig at det er bedre å se tennene når de smiler!

Men om man skal være alvorlig hele tiden er det greit! ;);)

EDIT: OG om jeg ikke skal kysse han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snus er en uting, akkurat som med røyk... Men jenter som snuser er verre enn gutter. Ikke noe mer usexy enn ei jente der man ser snusen siver nedover tennende. "Brukte hamsterbleier" (også kalt porsjonssnus) er heller ikke delikat, selv om det er renere.

Eneste "fordelen" (kan man kalle det fordel??) med snus, er at man ikke direkte plager andre med det, slik som med røyk...

Men vannpipe er jo kult da... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Snus og røyk = ;)

Alkohol = banana (Dvs. ikke hvis man er avhengig da ;) )

(Og den fotballspilleren der var bare ekkel ;) )

Enig i det du skreiv, men snus er greit på noen! ;)

Ekkel? Hva mener du med ekkel? Jeg tror ikke mine egne øyne!! ;);):P

Han er peen, bassta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Nei vet du hva, snakk for deg selv! Snus er ikke lekkert - og jeg er trønder med stemmerett ;)

Jeg er født å oppvokst i Trondheim jeg da! ;)

Snus er ikke alltid like lekkert, men på Andreas er det nyydelig ;) + på noen få til da...

Er ikke alltid det er like lekkert på jenter nei, men greit er det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hadde nettopp en kjempefin tur uten noe tull, og masse pen lineføring. Ede var skikkelig på tilbudssiden og ikke engang utålmodig på godbitene. Det går virkelig fremover. Ordentlig godgutt i dag 🥰 Flink vaktbikkje også, for anledningen i Miljøpatruljen. Forsøpling tar vi alvorlig.
    • Hadde nettopp et mareritt av en "treningsøkt". Hadde alle favorittingene hans og lommene fulle av snacks. Godt vær og stille og rolig feriestemning. Ede åpnet med å hoppe opp og bite og bjeffe og jukke og være teit. Jeg trodde vi skulle ha en fin økt med den energien der, men da jeg ba om utgangsstilling for TREDJE GANG, så gikk han sakte og satte seg seigt ned. ... Eneste lyspunkt var en fin innkalling da han mens jeg prøvde samle meg vimsete avgårde på egenhånd inn i en luftegård jeg ikke har gitt ham lov til å gå i. Da spratt han opp fra sniffingen og kom løpende inn med en gang. Supert! ..men det var det ENESTE han gjorde riktig på cue. Han dekket hver gang jeg ba om stå. Så dumt på meg når jeg ba om utgangsstilling. La repeatedly fra seg apporten en meter fra meg i forsøk på å innkassere uten å måtte gi den fra seg. Fant plutselig ut at det var kewlere å gå fra front mellom beina mine til utgangsstilling istedenfor å svinge bakparten inn, og gjentok den der flere ganger. Nektet gå fot uten lure i hånden. Den økende frustrasjonen min gjorde ikke ting bedre. Han begynte holde hard rock konsert. Hoppet og bet og jukket. SÅ kom jeg på at han ikke har fått skjønnhetssøvnen sin. Han hadde vært våken fra kl 07 i morges uten å blunde et blunk. Aha! All made sense. Tok ham med meg inn igjen, og det tok ikke engang et minutt før han brøt ut i full raptus og fløy villmann mellom veggene i toddler tantrum. Stoppet plutselig og begynte krafse og grave som en manisk gærning på gulvet, og falt så dønn om, som et slakt, rett i søvn. — Har De forsøkt skru maskinen av og på igjen? 
    • Det er nok definitivt en del av "spøkelsesalderen", men det er også viktig å ta på alvor så man ikke ved uhell forsterker adferden så den blir en uvane.
    • Er hun ikke i den alderen? Jeg har noe liknende problemer selv, også 5 mnd. Bjeffet plutselig på en dame på bussholdeplassen i dag, uvisst av hvilken grunn. Heldigvis bare sosial bjeffing, som han gjør når han vil noe, men hun ble dessverre ukomfortabel, så måtte fortelle henne at det var vennlig kommunikasjon for å få oppmerksomhet, ikke noen trussel eller advarsel. De høres veldig annerledes ut og serveres mot "inntrengere" på "eget territorium". Kanskje sammenlignbart med hva din gjør? Fordi min er avlet for å vokte, så belønner jeg ham for å være flink gutt og gjøre jobben sin tilfredsstillende når han serverer advarselbjeff på fremmede "inntrengere". Hadde han truet og ikke latt seg avlede hadde jeg kjøpt profesjonell hjelp, men foreløpig er han tilfreds med å få respons på varselet og tar min vurdering av situasjonen som god fisk.  Kjenner du til begrepet sladretrening? 
    • Det er vanskelig å si uten å se hunden. Går dere på noe valpekurs? Isåfall er det et godt sted å spørre. Jeg tenker også at det er veldig viktig med god sosialisering med trygge hunder og folk, og på trygg avstand til "skumle" ting i ulike miljøer generelt, så ikke alt ukjent blir skummelt.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...