Imre Skrevet 6. Desember 2006 Rapporter Skrevet 6. Desember 2006 Fant veien hit gjennom Fanny/Klickerkloks blogg. Jeg er norsk men har bodd i Sverige siden 1999, er gift og har 2 barn. Både jeg og mannen min er aktive i styre og stell i vår lokale brukshundklubb. Jeg er utdannet agilityinstruktör, b-figurant (på mentalbeskrivning) og holder på å utdanne meg til allmenlydighetsinstruktör. Jeg trener og konkurrerer med Tervuerenen min Imre som er 3 år. Han har 1. pris i lydighetsklasse 2 og er oppflyttet til lägre klass © i brukset. Håper på å starte lydighetsklasse 3 i januar og lägre klass rundering i april. Trener også litt spor nå og da. Vi har også en groenendael som mannen min konkurrerer med. Falco er også oppflyttet til lägre klass, men de holder seg til spor. Han har også 2 pinner i hoppklass 1 og forelöbig ingen i agilityklassen. Han har også 2. pris i lydighetsklasse 3. Falco er også utstilt med CK og Bis-reserve som beste plassering.
Djervekvinnen Skrevet 6. Desember 2006 Rapporter Skrevet 6. Desember 2006 Heisann og velkommen skal du være!
Artemis Skrevet 6. Desember 2006 Rapporter Skrevet 6. Desember 2006 Hei og velkommen! Håper du vil trives her inne! Er to flotte hunderaser du har!
Vala Skrevet 6. Desember 2006 Rapporter Skrevet 6. Desember 2006 Velkommen til oss! Du må bare slenge inn noen bilder av hundene i denne tråden hvis du vil (er såå nysgjerrig på å se vidunderne). Hvis ikke kan du opprette en tråd i "Din Hund" og fortelle mer om dem der
Imre Skrevet 7. Desember 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Desember 2006 Hei alle og takk for velkomst-hilsner. Bilder kommer etterhvert, men vil dere se terven så er det bilder i bloggen min. Håper dere overlever at jeg skriver litt svorsk iblant
starlight Skrevet 13. Desember 2006 Rapporter Skrevet 13. Desember 2006 siden jeg også er nye her tenkte jeg at noen her kanskje vet hvordan man får laget disse bannerne med bilde og navn av hunden? Er jo så mange fine slike ute å går:)
Groggen Skrevet 15. Desember 2006 Rapporter Skrevet 15. Desember 2006 Velkommen skal du være Jeg er også ny, så vi snakkes nok
Synne Skrevet 22. Desember 2006 Rapporter Skrevet 22. Desember 2006 Velkommen,Velkommen,Velkommen skal du være
Rambo Skrevet 26. Desember 2006 Rapporter Skrevet 26. Desember 2006 Velkommen hit! Terven var aldeles nydelig
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar