Gå til innhold
Hundesonen.no

Ny her

Imre

Recommended Posts

Fant veien hit gjennom Fanny/Klickerkloks blogg. Jeg er norsk men har bodd i Sverige siden 1999, er gift og har 2 barn. Både jeg og mannen min er aktive i styre og stell i vår lokale brukshundklubb. Jeg er utdannet agilityinstruktör, b-figurant (på mentalbeskrivning) og holder på å utdanne meg til allmenlydighetsinstruktör.

Jeg trener og konkurrerer med Tervuerenen min Imre som er 3 år. Han har 1. pris i lydighetsklasse 2 og er oppflyttet til lägre klass © i brukset. Håper på å starte lydighetsklasse 3 i januar og lägre klass rundering i april. Trener også litt spor nå og da.

Vi har også en groenendael som mannen min konkurrerer med. Falco er også oppflyttet til lägre klass, men de holder seg til spor. Han har også 2 pinner i hoppklass 1 og forelöbig ingen i agilityklassen. Han har også 2. pris i lydighetsklasse 3. Falco er også utstilt med CK og Bis-reserve som beste plassering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til oss!

Du må bare slenge inn noen bilder av hundene i denne tråden hvis du vil (er såå nysgjerrig på å se vidunderne). Hvis ikke kan du opprette en tråd i "Din Hund" og fortelle mer om dem der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...