Baby Skrevet 4. Desember 2006 Rapporter Skrevet 4. Desember 2006 Når jeg lager bannere og så til slutt skal legge en tekst oppå så kommer liksom teksten under de andre bildene osv jeg har lagt inn på banneret. Noen som vet hva jeg kan gjøre for at teksten skal ligge over isteden?
Basse Skrevet 5. Desember 2006 Rapporter Skrevet 5. Desember 2006 Når jeg lager bannere og så til slutt skal legge en tekst oppå så kommer liksom teksten under de andre bildene osv jeg har lagt inn på banneret. Noen som vet hva jeg kan gjøre for at teksten skal ligge over isteden? Du lager i photoshop ikke sant? Slik ser mest sannsynlig layerene ut: Det du gjør er å flytte tekstlayeret over bildet:(ved å bruke musa og klikke der det står |T| og dra den over der det står lag 2 hos meg) Gikk det?
Baby Skrevet 5. Desember 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Desember 2006 Aha, at jeg ikke har tenkt på det da. Skal prøve det når jeg kommer hjem i morgen.
Basse Skrevet 12. Desember 2006 Rapporter Skrevet 12. Desember 2006 Aha, at jeg ikke har tenkt på det da. Skal prøve det når jeg kommer hjem i morgen. Har du fått det til?
Baby Skrevet 15. Desember 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Desember 2006 Ja, tusen takk for hjelp.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar