Marthe Skrevet 3. Desember 2006 Rapporter Skrevet 3. Desember 2006 Som noen av dere kanskje har fått med dere så skal Tassa og jeg konkurrere i lydighet. Nå når jeg skulle melde på, står det masse ting jeg ikke kan fylle ut. Hva skal jeg gjøre med de feltene? Tenker på registrerings nr, foreldrene osv
Guest Vicky Skrevet 3. Desember 2006 Rapporter Skrevet 3. Desember 2006 Tror du bare kan hoppe over å fylle ut de feltene:) Det er det de jeg kjenner med blandingshunder gjør. Ellers kan du helt sikkert sende en mail til arrangøren å spørre.
Marthe Skrevet 3. Desember 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Desember 2006 Tror du bare kan hoppe over å fylle ut de feltene:) Det er det de jeg kjenner med blandingshunder gjør. Ellers kan du helt sikkert sende en mail til arrangøren å spørre. Okey Tusen takk
ceccy Skrevet 4. Desember 2006 Rapporter Skrevet 4. Desember 2006 Pleier å bare hoppe over de feltene når jeg melder på Aiko!
Marthe Skrevet 4. Desember 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Desember 2006 Pleier å bare hoppe over de feltene når jeg melder på Aiko! Da får jeg bare gjøre det. Ser det står stjerne (*) med alle de tingene jeg må hoppe over, men det må jo bare bli slik
Guest Vicky Skrevet 4. Desember 2006 Rapporter Skrevet 4. Desember 2006 Da får jeg bare gjøre det. Ser det står stjerne (*) med alle de tingene jeg må hoppe over, men det må jo bare bli slik Det går sikkert bra Håper dere får det morro på konkurranse!
Marthe Skrevet 4. Desember 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Desember 2006 Det går sikkert bra Håper dere får det morro på konkurranse! Takk for det Sitter å tenker på at hun kanskje har løpetid da <_< Hvis hun har det, så melder vi på NKK Bergen
Synne N Skrevet 5. Januar 2007 Rapporter Skrevet 5. Januar 2007 Det jeg har fått med meg er at du skal skrive chipnummeret der hvor regestreringsnummeret skal stå, og la de feltene du ikke kan svare på tomme.
Jane Skrevet 6. Januar 2007 Rapporter Skrevet 6. Januar 2007 Sara`s oppdretter registrerte ikke de hvite valpene som kom i hennes kull så hun er ikke registrert, men vi melder oss på lydighetstevner fordet. Bare til å hoppe over de feltene som du ikke har noe å skrive i, lykke til
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar