Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvilken tv julekalender liker du best?


tuppetroll

Recommended Posts

Jeg elsker Amalies Jul (absolutt best) og Jul i blåfjell (IKKE jul på månetoppen). Men jeg synes både Linus i Svingen og Jul i Valhall er kjempekoselige, og ser de hver dag. Begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nissene på låven er absolutt favoritt. Utrolig morsom serie, synd det ikke går i år. "Jul i Tøyengata" var en skuffelse.

Av NRK sine serier er Amalies Jul favoritt, med Jul i Blåfjell på andre plass og Jul i Skomakergata på tredje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Julekalender er rett og slett genial humor. Amalies jul er den julekalenderen jeg husker best fra barndommen, og er en fryktelig koselig serie.

Jul i Blåfjell på en god tredjeplass. Syns historien var fin. Ikke så veldig langdryg eller noe sånt. Jul på Månetoppen har jeg knapt sett på, men det jeg så der likte jeg ikke, i alle fall ikke på langt nær så mye som jeg likte jul i Blåfjell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jul i blåfjell, absolutt! Kjempekos serie :P Amalies Jul kommer på en god andreplass.

Jul i tøyengata levde ikke opp til forventningene mine. Synes det er kjempemorro med parodier, spesielt av barne tv, men som sagt så var ikke dette no for meg.. Kommer til å følge med da. Tror jeg. ;)

Jul i svingen virka bare helt nedrulla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av årets julekalender så liker jeg Jul i Svingen best.. Prøver å følge med på den serien :) Jul i Tøyengata ble jeg bare sint over.. Noe så utrolig dumt!

Av julekalenderenen gjennom alle år, så er det nok Amalies jul som er best :P Syntes også Vertshuset den Gyldne Hale var koselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nissene på låven er en klar vinner! (det skulle blitt lagd en etterfølger! :rolleyes: ), dessverre har den gått i litt mange år da, så blir litt kjedelig etter 3 år:P Jul i Blåfjell er koselig=) (har ikke sett Amalies Jul da)

I år syns jeg alle julekalenderne er "tragiske", jul i tøyengata svarte iallefall ikke til forventningene mine <_< :rolleyes: Så i år følger jeg faktisk ikke med på noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nissene på låven er en klar vinner! (det skulle blitt lagd en etterfølger! :rolleyes: ), dessverre har den gått i litt mange år da, så blir litt kjedelig etter 3 år:P Jul i Blåfjell er koselig=) (har ikke sett Amalies Jul da)

I år syns jeg alle julekalenderne er "tragiske", jul i tøyengata svarte iallefall ikke til forventningene mine <_< :rolleyes: Så i år følger jeg faktisk ikke med på noe :)

Hvordan går det ann å ikke ha sett Amalies jul?? :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...