Gå til innhold
Hundesonen.no

Skilt med telefonnummer


vipsen

Recommended Posts

Ja, det er det! :barfy:

Jeg er stor fan av nettopp skilt med tlf. Min erfaring er at merking/skrift direkte på halsbandet kan fort slites av og bli utydelig, mens skiltene er like lettleste uansett.

Du kan få kjøpt id skilt her, men de merker ikke skiltet på begge sidene. EDIT: Ojsann! De merker på begge sidene nå, men de gjorde det ikke før.. :D

Jeg synes det er kjekt at det står tlf på den ene siden og "id merket"/"chippet" på baksiden.

Dette er også en nettbutikk du kan kjøpe fra (her kan du få skrift på begge sider), eller denne.

Her kan du kjøpe noen du kan tegne på og krympe i ovnen visstnok..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OT: Men jeg måtte bare..

Inne på den første linken, Graverings-companiet, så står følgende tekst å lese vedr. id skiltene beregnet mot dyr:

Et viktig produkt som sikrer at din hund/katt kommer til rette om den skulle bli borte. Brukes på barnas ryggsekk, bagger ol. som trenger merkes. Kan graveres med navn på framsiden og telefonnummer evt. registreringsnummer på baksiden

Eh, jeg har ikke ryggsekk eller bagger til min hund, ei heller liker jeg noen som indirekte kaller min hund for "mitt barn".

Men kanskje det bare er meg som synes det? :barfy::D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jentene fått hvert sitt hjerte. Takk for linker :barfy:

Vala - ikke ryggsekk på kattene heller?

Nei, det ble så dyrt etterhvert.. Du skjønner, halsbånd og ryggsekker har en tendens til å bli hengende fast i busker og trær.. Så etter et par ganger, så måtte jeg kaste årene pga min lave inntekt som student!

Så nå må de ta takke med å komme inn når de er sultne :D

*fnis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...