Gå til innhold
Hundesonen.no

Seriøs spamming (sorry adminer hihi)

Guest Belgerpia

Recommended Posts

Guest Belgerpia

Vi var ikke så mange på to da - tross at det var oppholdsvær - det ER barnslig å jobbe på en lørdag altså - og nesten like barnslig å være på skolen..

Var "heldigvis" bare jeg som hadde med kamera, dermed unngikk jeg å få komme med på bilde selv hihi - veldig veldig morsomt egentlig.......

OK - her kommer seriøs spamming av de søte små (og store).......

Først - hvem var der:

Vakre og svært så fotogene Fibi

aIMG_7457.jpg

En skrekkelig søt, men ikke veldig imponert Vesla (helskjønn ting altså)

aIMG_7447.jpg

Alltid like blide Emma

aIMG_7429.jpg

Tjukken......

aIMG_7396.jpg

og sist men ikke minst - Loke the MAAAAAAAAAN

aIMG_7498.jpg

dele opp så ikke admin får hetta..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Loke og Anette gjør entre (jeg veeeeeeet jeg er superslem........... men jeg bare måtte.. :barfy: )

aIMG_7493.jpg

Kjekken

aIMG_7504.jpg

Vakre Fibi

aIMG_7578.jpg

med mamsen

aIMG_7580.jpg

La meg nå se... tenke tenke tenke.... hva var det jeg gjorde for å få den pølsebiten? hmmmmm (legg merke til den rosa greisusen bak hunden)

aIMG_7401.jpg

ååååå sånn var det........... (Vesla toucher target - eller drikkebrikke om man vil)

aIMG_7403.jpg

dele opp mer for ikke å få kjeft

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Kaoskontroll

aIMG_7551.jpg

Loke - nå også med (bakke)kontakt

aIMG_7590.jpg

Dyyyyyyktig Loke

dyktigloke.jpg

Tjukken gjør det han kan best - leke pen gutt

aIMG_7570.jpg

Vesla

aIMG_7585.jpg

Flink å lete mus nå eller?

aIMG_7519.jpg

.....og Ems - hun er også flink til å være pen

aIMG_7470.jpg

.....og nå får det være nok..

Takk for hyggelig samvær......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiiine bilder:D Mens dere var og hygget dere hadde jeg eksamen i vitenskapshistorie. Akkurat like spennende, vil jeg tro <_< Belgerpia: regner med at du kommer på neste treff også (etter 18.desember)? Vi vil hilse på tjukken :barfy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååååååååå :wallbash: Jeg skulle vært der!!

Jeg vet det er barnslig å jobbe :barfy: og helt feil dag i hvert fall.

Jeg dro avgårde kl 8 (på en lørdag!!) i håp om at jeg skulle få kommet meg avgårde i 11-12 tida.

Halv tolv ble klokka, uten at jeg hadde sett noe til hjelpsomme kollegaer og jeg var på vei til å logge av å dra avgårde i det jeg fikk tekstmelding om at hjelpsom (??) kollega var på vei....

Tenkte kanskje jeg skulle klare å rekke et lite treff allikevel, siden vi var to, og tingene sikkert gikk kjapt unna... Bedre sent enn aldri liksom, men neida, var ikke ferdig før kl. 16 (en vanlig arbeidsdag, på lørdag!!)

Jeg er veldig lei meg for at jeg gikk glipp av nok et treff, men håper det ga mersmak for dere som møtte opp, sånn at jeg for en ny mulighet. Hadde gledet meg til å treffe belgerbabyer... :D

Super flotte bilder! Håper dere hadde en super dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiiine bilder:D Mens dere var og hygget dere hadde jeg eksamen i vitenskapshistorie. Akkurat like spennende, vil jeg tro <_< Belgerpia: regner med at du kommer på neste treff også (etter 18.desember)? Vi vil hilse på tjukken :barfy:

Det kan veldig gjerne være treff mellom 1 og 12 jan også en gang. Noen vil nemlig treffe mamma, bruttern og storesøs. (så kan folk få kladde på krøllebelger til gjengjeld)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan veldig gjerne være treff mellom 1 og 12 jan også en gang. Noen vil nemlig treffe mamma, bruttern og storesøs. (så kan folk få kladde på krøllebelger til gjengjeld)

Jeg skal kladde på krøllbelger før jul jeg, for tenk, men har fryktelig lyst til å knipe på Tjukke små gutter og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå! Fine bilder, men hun gamle damen i varmedress er ikke fullt så fotogen som hunden sin! :barfy: Det var både et hvitt terrrierdyr (Verdens naturlige midtpunkt og helskjønn) og en rottis der, men de lå i dekning det meste av tiden! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Loke og Anette gjør entre (jeg veeeeeeet jeg er superslem........... men jeg bare måtte.. :barfy: )

aIMG_7493.jpg

Den VAR slem! :D Nei..jeg har overhodet ikke kontroll på pelsen..legg merke til hans fornøyde ansiktsutrykk mot mitt..ehm..ikke fullt så fornøyde..Og slik går no dagane ;)

Du er tilgitt da du - i motsetning til enkelte andre "venner" - faktisk tar bilde av gutten når han er på planeten Tellus og.

Virrevips: jeg er veldig for at du drar på et lite sonen treff når du passer Loke og Lyra (altså: du kan få lov å la sjefsvartingen bli hjemme..full fortåelse for den altså)..fryktelig for er jeg!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virrevips: jeg er veldig for at du drar på et lite sonen treff når du passer Loke og Lyra (altså: du kan få lov å la sjefsvartingen bli hjemme..full fortåelse for den altså)..fryktelig for er jeg!:barfy:

*ler* Sjefssvartingen blir min egen da, hehe he. (hun forsøker å lære vips at hun ikke slipper, for tenk - den sokken er hennes, og der ligger hun pal og venter) Det er et par hinder før treff, først skal jeg få *host* start på bilen din. Og finne fram. Og. Og. Men hadde vært veldig trivelig da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig det så ut da! Så dere er ikke så skumle likevel? :barfy:

Neida, vi bjeffer mer enn vi biter vi :D

Har endelig blitt tørr og varm igjen da *mumle noe om uoppdragne valper som ikke kan stå på fire bein* hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler* Sjefssvartingen blir min egen da, hehe he. (hun forsøker å lære vips at hun ikke slipper, for tenk - den sokken er hennes, og der ligger hun pal og venter) Det er et par hinder før treff, først skal jeg få *host* start på bilen din. Og finne fram. Og. Og. Men hadde vært veldig trivelig da.

Start på bilen min blir intet problem;) Fikk beskjed om at det nok er dieselfilteret som gjør at den trenger et par forsøk på råe dager og det skal byttes. Å finne frem er heller intet problem: bare å få 2ne og Belgerpia til å gi deg to vidt forskjellige veibeskrivelser for så å ringe 2ne på mobilen når du har kjørt deg vill. Å finne parkerinsgplassen derimot kan være et lite problem, men det lar seg lett løse ved å ringe tildigere nevnte 2ne og la henne geleide deg hele veien frem. :barfy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Just me!!

Neida, vi bjeffer mer enn vi biter vi :barfy:

Jasså, ordentlige skravlekjerringer ja? :D

Har endelig blitt tørr og varm igjen da *mumle noe om uoppdragne valper som ikke kan stå på fire bein* hehe

Haha, Marit sendte et bilde av den "rene" genseren hennes som hadde fått en omgang med bikkjene.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Start på bilen min blir intet problem;) Fikk beskjed om at det nok er dieselfilteret som gjør at den trenger et par forsøk på råe dager og det skal byttes. Å finne frem er heller intet problem: bare å få 2ne og Belgerpia til å gi deg to vidt forskjellige veibeskrivelser for så å ringe 2ne på mobilen når du har kjørt deg vill. Å finne parkerinsgplassen derimot kan være et lite problem, men det lar seg lett løse ved å ringe tildigere nevnte 2ne og la henne geleide deg hele veien frem. :barfy:

Den veibeskrivelsen du fikk av meg, var om du skulle kjøre RV35 og hadde egentlig ingenting med Skullerud-treff å gjøre, bare for å ha nevnt det :D

Og om Virrevipsen skal ringe for veiforklaring, håper jeg hun har vett på å bruke handsfree sånn at det går an å snakke ferdig uten å bli avbrutt av stressa bilister ;)

Jasså, ordentlige skravlekjerringer ja? ;)

Haha, Marit sendte et bilde av den "rene" genseren hennes som hadde fått en omgang med bikkjene.. :P

Er det ikke derfor det er treff? For å skravle RL? :P

Reine klær er oppskrytt :unsure: hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og om Virrevipsen skal ringe for veiforklaring, håper jeg hun har vett på å bruke handsfree sånn at det går an å snakke ferdig uten å bli avbrutt av stressa bilister :barfy:

Bare navnet mitt burde skremt alle fra å i det hele tatt forsøke å forklare meg veien. Virre-vips dere liksom :D

Stresser aldri B) Eller var det de andre som stressa?

Kjekt å se dere koste dere - og at det finnes steder fremdeles med noenlunde oppholdsvær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det regner da aldri i Oslo :barfy: ! Måtte bare forevige en sonetreffsliten hund. Tatt ca klokken 22.00 og fremdeles helt pumpa. Prøvde å foreslå en liten kveldstur, men Fibi veltet seg på ryggen og gadd ikke løfte hodet, engang!

IMG_1681.jpg

Slutt å mas om tur, ser du ikke at jeg er utslitt! :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da.. Det ser jo ut som bare alle hadde det fryktelig kjedelig og alle hundene savnet tante Marianne *ikkenoemisunneligidetheletatt* :barfy:

Men enig med Molly-Jane ( :D ) når er neste treff!! Skal bare på den barnslige skolen min idag, (bare den 7 dagen på rad idag men :rolleyes: ) så har jeg "fri" til 3 januar så for min del kan vi leke sammen nesten hver dag! ;)

Forresten Annette, jeg føler meg IKKE truffet når det var snakk om "venner" og ta bile av Lokeliten *flirer rått*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...