HHC Skrevet 2. Desember 2006 Rapporter Skrevet 2. Desember 2006 Heisann! Jeg har nettopp tatt et bilde av femidottsen min, tenkte å ha det på forsiden av hjemmesiden nå. Noen som kunne tenkt seg å klippet dte ut å fjernet båndet hans? Jeg er så dårlig på det at det er til å le av nemlig .... Dessuten så lurte jeg på om noen har tips til å få litt jule stemning på siden? Hvordan få fallene snøkrystaller på forsiden eks... Bildet ; Dette er noe forminsket i str om d ere vil ha det orginale bare add meg på msn, så skal jeg sende;) http://www.home.no/sgirls/Ariis.JPG Endret: for stort bilde
HHC Skrevet 6. Desember 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Desember 2006 Noen admins som kan slette dette da jeg har fått bildet via PM
Baby Skrevet 6. Desember 2006 Rapporter Skrevet 6. Desember 2006 Har kode til fallende snøkrystaller, men den fungerer bare i IE
jennajensen Skrevet 22. Desember 2006 Rapporter Skrevet 22. Desember 2006 Har kode til fallende snøkrystaller, men den fungerer bare i IE Hva er IE?
TineSimbaNana Skrevet 22. Desember 2006 Rapporter Skrevet 22. Desember 2006 Hva er IE? internett Explorer
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar