Gå til innhold
Hundesonen.no

Lørdag 2. desember?

Guest Belgerpia

Recommended Posts

Jeg håper jeg kommer, men er ikke sikker...

Må på jobb (på en lørdag :wub: ) og tenkte jeg skulle ta "lunjspausen" på hundetreff, men nå er det mulig jeg får hjelp av en kollega. Da kan jeg ikke bare stikke av... Hvor vidt han kommer eller ikke, vet jeg ikke før i morgen, så jeg kan dessverre bare svar kanskje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Jeg kommer jeg - bittelitt usikker på om jeg egentlig bare burde ta med meg Musa :wub:

Har jo poengtert nå så mange ganger hvor veloppdragne hundene mine er og da blir jeg bittelitt usikker på om kanskje terrierdyret og tjukken kanskje ødelegger imaget en smule :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer jeg - bittelitt usikker på om jeg egentlig bare burde ta med meg Musa :P

Har jo poengtert nå så mange ganger hvor veloppdragne hundene mine er og da blir jeg bittelitt usikker på om kanskje terrierdyret og tjukken kanskje ødelegger imaget en smule :wub:

:P haha...

Tjukken må jo være med da, han har vi jo alle blitt så godt kjent med... :P Litt (u)oppdragene terrerdyr er og morsomt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer jeg - bittelitt usikker på om jeg egentlig bare burde ta med meg Musa :wub:

Har jo poengtert nå så mange ganger hvor veloppdragne hundene mine er og da blir jeg bittelitt usikker på om kanskje terrierdyret og tjukken kanskje ødelegger imaget en smule :P

Du har bare å komme med både terrierdyr og Tjukken! Jeg trenger ikke å være den eneste som dukker opp med utrente hunder hver gang *ler* :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

:wub: haha...

Tjukken må jo være med da, han har vi jo alle blitt så godt kjent med... :P Litt (u)oppdragene terrerdyr er og morsomt..

Definer litt :unsure: I går reiv hun armen av gore-tex jakka mi liksom.................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta det heeeeelt med ro...Loke overgår alle i å være tullete uansett.. Har aldri vært i en setting hvor han ikke har oppført seg absolutt verst. :wub: Han får alt annet til å se intelligent og veloppdragent ut..jeg mener: deres hunder står stille i noen sekunder! <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor treffes dere?

Vi skal muligens litt innover fra Rustadsage og tråkke litt spor på morgenkvisten i morgen..

Tenkte kanskje jeg og Alfi kunne svingt innom en tur hvis det er ok? :wub:

Selvom jeg har begynt å innse at det kanskje er NOE ambisiøst å overbevise Bubbalubb om at jeg er kulere enn andre hunder, så hadde det vært en fin anledning og gjøre et forsøk liksom :P

Har ikke vært veeeldig aktiv her inne på sonen i det siste men.. B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor treffes dere?

Vi skal muligens litt innover fra Rustadsage og tråkke litt spor på morgenkvisten i morgen..

Tenkte kanskje jeg og Alfi kunne svingt innom en tur hvis det er ok? :wub:

Selvom jeg har begynt å innse at det kanskje er NOE ambisiøst å overbevise Bubbalubb om at jeg er kulere enn andre hunder, så hadde det vært en fin anledning og gjøre et forsøk liksom :P

Har ikke vært veeeldig aktiv her inne på sonen i det siste men.. B)

Du er mer enn velkommen! Spesiellt hvis du har hund som sliter med miljø B) Vi skal møtes på skullerudsletta tror jeg? Ikke at jeg er heeelt sikker på hvor det er enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

*deppings* må på skolen... :barfy:

....åååå nei... åsså jeg som har gleda meg sånn til å se rufsedyret live.................

LOKE: - Har du TRUFFET terrieren min du? Den har ikke stått rolig siden den ble født for å si det sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat inne av døra etter julebord hjemme hos en kollega med masse mat og bittelitt rødvin! ;) Må ikke forsove meg i morgen, for jeg vil opp på Skullerud. Plutselig ble det forferdelig tidlig å skulle rekke det, men jeg klarer det nok! Send meg en PM, hvis dere lurer på veien, så skal jeg gi en enda mer forvirrende veibeskrivelse! :barfy: Kanskje like lurt å spørre Jane (Molly)... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:barfy: Jeg rekker det ikke!!

Min kjære kollega sendte mld om han kom for å hjelpe meg, akkurat når jeg sto på farta til å dra... Jeg hadde håpet at vi fikk ting unna, sånn at jeg kunne komme litt etter, men jeg ser nå at jeg i hvert fall ikke er ferdig før nærmere 15, og da er vel ikke dere der lenger... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Belgerpia tok masse bilder og jeg venter spent på å se... ;) Takk for en koselig dag med lite trening, litt skravling og laaang tur med Solo og Loke til slutt. Anette, du tenger ikke å takke for at Loke lærte å leke på tollersk vis og hvordan man fanger menn i skogen. Det var da så lite :barfy::D !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Ja, Belgerpia tok masse bilder og jeg venter spent på å se... :barfy: Takk for en koselig dag med lite trening, litt skravling og laaang tur med Solo og Loke til slutt. Anette, du tenger ikke å takke for at Loke lærte å leke på tollersk vis og hvordan man fanger menn i skogen. Det var da så lite :D;) !

Bilder er lagt ut - bare noen minutter etter dette innlegget - se egen tråd........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Belgerpia tok masse bilder og jeg venter spent på å se... :barfy: Takk for en koselig dag med lite trening, litt skravling og laaang tur med Solo og Loke til slutt. Anette, du tenger ikke å takke for at Loke lærte å leke på tollersk vis og hvordan man fanger menn i skogen. Det var da så lite :D;) !

Det å fange mannen tror jeg heldigvis han aldri skjønte noe av..han bare hoppet glad rundt og tenkte" hehe her tar det jammen av..party -party!".. den bjeffingen derimot skjønte han så altfor godt til slutt...Trynet på jentene når han plutselig begynte helt likt som dem var ubetalelig*flir* Takk for en hyggelig tur! Lokeliten sover godt her nå.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av en eller annen grunn var det ingen som sprang til døra da jeg dro til byen i sta, heller. Og da jeg kom hjem for litt siden forsvant pelsen inn i buret (ja tenk, nå må jeg få kastet ut det stygge møblet :barfy: ) etter velkomstseansen! Sonetreff tar nok på! :D Jeg har snakket litt med Fibi om den bjeffingen og at det ikke er noe særlig å lære unge menn å mase på den måten. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...