Gå til innhold
Hundesonen.no

Da min trygge klippe stakk halen mellom beina å stakk


meg123

Recommended Posts

Okei dette skjedde: I går kveld(ganske sent)gikk Yaris og jeg ut for å hente posten(det er nemlig heeelt naturlig å hente posten sånn halv tolv om kvelden :P )

Anyways...Yaris er altså min stødige klippe. Han har vel opplevd stort sett det meste (av hva man kan oppleve i 2,5 år)å det eneste han reagerer på er skudd og torden. Alt annet(mennesker,gamle,unge,nye ting osv) er ikke noe problem eller noe han bryr seg om.

Så kommer vi inn fra postkassa og mot oss kommer ...en mann på rulleskøyter.

Å herre mille,da var det gutten sin som skvatt! Halen mellom beina og løp rett inn i leiligheten :wub: Han har sett folk med rulleskøyter før,men fysjameg komme på rulleskøyter i gangen vår da! Sånt går da ikke ann :P

Jeg fikk lokket han ut igjen så vi skulle bli ferdig og han kunne avreagere litt men det var vist ikke så lett!

Mannen(som både er vant til hunder og som kjenner meg) satt seg ned på huk litt fra oss,så Yaris kunne komme bort å undersøke,men ikke søren! Rullende mennesker hilser man ikke på :P

Litt smånervøs knurring,forsiktig lukte på skøytene også gjemme sg bak mamsen igjen.

Etter 20 minutter(snille mannen som gadd å sitte der så lenge!)var rulleskøytene okei :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi dakkars liten! godt han fikk sett til slutt at rulleskøytene ikke var så farlig alikavel da :P

bare kom på da jeg var ute og gikk tur med Doffen her en litt sen mørk kveld.. vi gikk forbi noen hus på en smal vei.. og utenfor det ene huset så jeg en stor leonberger står.. han sier ingeting og virktet ganske rolig, så vi våget oss forbi, han stod jo i band også :P Men da vi er nesten forbi og jeg skulle akkurat til og rose doffen fordi han var så flink og overse denne store hunden, så hopper han til med alle 4 beine rett opp i lufta og legger på sprangt(mine bein var jo i veien da, så det bli bom stopp) :rolleyes: nei han hadde ikke sett noe hund han, selv om jeg var sikker på han hadde sett denne store hunden... så da han snuste i bakken og plutselig så opp og så denne store bamsen som så på han.. :wub: ja da var det og legge på sprang.. han så ærlig talt ut som pluto eller noe tegneserie figur sin reaksjon altså når dem blir skremmt.. hehe men han roet seg jo fort igjen da.. men måtte bare boffe litt på den store hunden først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...