Gå til innhold
Hundesonen.no

SKK My Dog -Januar

HHC

Recommended Posts

Nei, har ikke fått noe... Begynner å renne ut med tid her, da jeg lurer på å ta inn på hotell istedet for å campe der jeg ble tilbudt overnatting. -Har aldri vært i Götebørg før, så vil nødig være nødt til å dra langt fra overnattingssted til utstillingsplassen. Vi tenkte å fly vi, så jeg har ikke bil med meg heller i så fall. Orker ikke engang tanken på å kjøre, da det er laaaangt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har ikke fått noe... Begynner å renne ut med tid her, da jeg lurer på å ta inn på hotell istedet for å campe der jeg ble tilbudt overnatting. -Har aldri vært i Götebørg før, så vil nødig være nødt til å dra langt fra overnattingssted til utstillingsplassen. Vi tenkte å fly vi, så jeg har ikke bil med meg heller i så fall. Orker ikke engang tanken på å kjøre, da det er laaaangt!

Hvor bor du siden det er så langt? ;)

Så du de billige hotellene på vakk forresten?

550,- for dobbeltrom var jo skiitbillig! Flott at de ordner slikt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor bor du siden det er så langt? ;)

Så du de billige hotellene på vakk forresten?

550,- for dobbeltrom var jo skiitbillig! Flott at de ordner slikt!

Midt i landet ;)

Det var de jeg tenkte på, men regner med det snart er utsolgt om det ikke er det allerede. Ja, kjempe flott tiltak ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Midt i landet ;)

Det var de jeg tenkte på, men regner med det snart er utsolgt om det ikke er det allerede. Ja, kjempe flott tiltak ;)

Ja, er nok fult mulig at de er nok så fullbooket ja, men enkeltrom evnt med ekstra seng fikk jeg ordna uka før Hamar, så ingenting er umulig tydeligvis ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Jeg fikk i hvertfall tilbakemelding da jeg hadde glemt meg litt og kun betalt for den ene utstillingen, hehe.

Så jeg tar det som at vi er med!

Ser ikke ut som det kommer mer før i romjulen, desverre. Litt rart å ikke få bekreftelsesmail syntes jeg, men allikevel. Satser på at det kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Ja, hvorfor ikke? Bare å møte rasen og se om du liker egenskapene deres ☺️ Det ble plutselig ikke like moro å ta oppstillingsbilde hver måned når han ikke gikk igjennom slike store forandringer 😂 Så det falt litt fra.    Vi har fullført agilitykurset og Tempo var så flink ☺️ Vi gleder oss til å fortsette treningen på nyåret da vi skal på agility handling kurs. Ellers trener vi litt rally lydighet, og der har han også vært flink, gått baner hvor jeg har hatt han løs også med andre hunder på banen. Så flink ☺️  Nå har vi tatt juleferie og ønsker alle en god jul 🎅🎄  
    • Koselig oppdatering og så mange fine bilder 😍
    • Vår er vant til å være alene. I år er vi hjemme.  Blir nok noe med oss, og noe i buret sitt i underetasjen.
    • Noen som har tips til hundefører jakker med lomme bak til barn/junior, eventuelt noen som selger i mindre størrelser enn xs, eller har en kort modell, eller kan skreddersys? Vet Canelana sine jakker kan bestilles på mål, men noen andre? Pinewood sine er fine, men de har selger ingen hundeførerjakker til barn, og deres xs er veldig stor/lang. Trenger ikke være butikker i Norge, hvis noen vet om noen utenlands å, gjerne kommenter lenke😊    
    • Ja, hvis han aldri har lært å være alene på andre tider av døgnet så er det faktisk en ting. En "fordel" med å være ufør og ikke ha med hundene overalt er at de lærer å være alene på helt random tidspunkter.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...