Gå til innhold
Hundesonen.no

Ny fellestrening i Oslo søndag 26.11.06?

Mud

Recommended Posts

Onsdag!?? Jeg kan ikke på en onsdag jeg heller! Jobber jo <_<

Men neste helg 2ne..på lørdag... du er vel ikke fyllesjuk både lørdag og søndag vel? :)

Åh.. Trodde neste treff var den 20/12 i jeg? ;)

Nei, jeg blir egentlig ikke fyllesjuk i det hele tatt jeg, men *kremt* jeg burde helt seriøst ikke bli stoppet i en promillekontroll :rolleyes:

Men da kan jeg kanskje neste helg da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 82
  • Created
  • Siste svar

Og Loke har fått skarp konkurranse som Likkakjæreste! :P

Hyyyyyyysj!! :unsure:

Åh.. Trodde neste treff var den 20/12 i jeg? :)

Nei, jeg blir egentlig ikke fyllesjuk i det hele tatt jeg, men *kremt* jeg burde helt seriøst ikke bli stoppet i en promillekontroll :rolleyes:

Men da kan jeg kanskje neste helg da ;)

Tror vi planla 20 og, men det var før jeg fant ut at det var midt i uka...MEN jeg må ha noe å gjøre i helgen for å få tiden til å gå.. klokka har bare bremset helt ned de siste dagene og 14 dager virker uoverkommelig lenge :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vi planla 20 og, men det var før jeg fant ut at det var midt i uka...MEN jeg må ha noe å gjøre i helgen for å få tiden til å gå.. klokka har bare bremset helt ned de siste dagene og 14 dager virker uoverkommelig lenge :)

Stakkar, du har min fulle medfølelse *klemme på*

Hmm.. Burde jeg kanskje prøve å lære valpen noe da? Så vi faktisk har noe å trene på til helgen igjen? :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt å treffe berømthetene fra sonen og. Snuppene til Marianne var ennå søtere og mer morsomme enn jeg trodde, Loke var ennå "høyere" enn jeg trodde og en virkelig gladgutt, og Marianne og Anette var ennå mer skravlete og blide enn jeg trodde... :P

Tusen takk for kommentaren om jentene mine! Og ja, er helt enig med deg...! :P

Annette og jeg...? Skravlete...? Næææh det har jeg aldri hørt.. :)

Koselig å møte deg, endelig! Og gratulerer med vel overstått Sonentreff uten skader på deg selv, bikkja eller bilen! :P

Bildene fra meg kommer imorgen! ;)

Forresten, god Tequila er kjapp, utrolig bra bilder! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Om været er fint så vil jeg være med også - jeg og skal vi se...... terrier, tjukken og rottis kanskje?

Men kan man ikke ha det på andre siden av byen? Jeg burde seriøst ikke rote meg bort helt på andre siden av Oslo - hva med f.eks. Rommen på Stovner - der er det fint. Ekebergsletta er også fin........

Bare en og annen ide..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om været er fint så vil jeg være med også - jeg og skal vi se...... terrier, tjukken og rottis kanskje?

Men kan man ikke ha det på andre siden av byen? Jeg burde seriøst ikke rote meg bort helt på andre siden av Oslo - hva med f.eks. Rommen på Stovner - der er det fint. Ekebergsletta er også fin........

Bare en og annen ide..

Veldig enig! :P

Valle Hovin er og et fint sted. Og ligger vel ganske midt i mellom øst og vest... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en og annen ide..

Ja, for all del! Nå MÅ jeg jo finne ett eller annet jeg kan lære valpen så jeg har noe å trene på nå *ler*

Ta med kamera ditt da, så får vi se om vesla kan "stå" annet enn i hagen? :P

Eller Skullerud, kanskje.... :) Da kan jo de som vil være med på en tur i skogen etterpå. :P Har en fin runde på en fire-fem kilometer der hundene kan fly løs det meste av turen! :P

Hvor er Skullerud hen da? :P

Veldig enig! :P

Valle Hovin er og et fint sted. Og ligger vel ganske midt i mellom øst og vest... :P

Valle Hovin er lett å finne og :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er Skullerud hen da? :P

Skullerud er jo verdens navle :) . Østmarkas hjerte :P ! Nest siste T-bane stopp på Mortensrudbanen! Siste stopp på 70-bussen. Mistveis i ruta på 76- og 79- bussen. Ta av E6 ved Abildsø, ta til høyre i lyskrysset(skiltet mot Skullerud), etter ca 2 kilometer tar du til venstre og følg skiltingen mot Plantasjen! Veeeldig lett å finne fram! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skullerud er jo verdens navle :P . Østmarkas hjerte :) ! Nest siste T-bane stopp på Mortensrudbanen! Siste stopp på 70-bussen. Mistveis i ruta på 76- og 79- bussen. Ta av E6 ved Abildsø, ta til høyre i lyskrysset(skiltet mot Skullerud), etter ca 2 kilometer tar du til venstre og følg skiltingen mot Plantasjen! Veeeldig lett å finne fram! :P

Høh.. Jeg kommer helt klart ikke med offentlig transport :P

Hvordan kjører man når man kommer e6 nordfra? Kan ikke huske å ha sett et eneste lite skilt med Abildsø på jeg :P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høh.. Jeg kommer helt klart ikke med offentlig transport :P

Hvordan kjører man når man kommer e6 nordfra? Kan ikke huske å ha sett et eneste lite skilt med Abildsø på jeg :) hehe

Når du kjører E6 nordfra, kjører du til Ryenkrysset, og mot Moss. Like etter bomstasjonen på Ryen kommer avkjøringen til Abildsø...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høh.. Jeg kommer helt klart ikke med offentlig transport :)

Hvordan kjører man når man kommer e6 nordfra? Kan ikke huske å ha sett et eneste lite skilt med Abildsø på jeg :P hehe

Da tar du ring 3 til Ryen. Kjør opp til Ryenkrysset og nesten helt rundt i rundkjøringa. Kjør inn til høyre på den veien som har bensinstasjonen på sin høyre hånd. Da er du inne på Enebakkveien. Denne skal du følge til du er nesten helt framme. Det er en laaaang (5 - 6 kilometer) rett vei som endrer navn til Skullerudveien rett etter Abildsøkrysset. Når du kommer til Skullerud, svinger veien til venstre ved en Rimi (eh Rema?) butikk. Følg veien rundt svingen, men ta neste til høyre. Følg skilting mot Plantasjen og du er der! :P

Edit: Så nå at Jane var før meg her! Hun ga ruta jeg først nevnte! Den jeg beskrev nå, er den bussen tar! Det er flere veier til Rom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Men må man gjøre så mye høyre venstre, ta av her og ta av der da?

Skullerudhytta er vel også ett av de meste ynda stedene folk går i helgene, hvor egnet er det til litt løsslipping osv. Fint å gå tur der da - det skal sies - men det synes litt for mange andre også..

De gjør jo det på Ekeberg også, men der går det litt ant å få seg en liten krok for seg selv, det samme på rommen - man kunne f.eks. møtes på Rommen skole for eksempel - lett å finne uten for mye krimskrams - fint å gå tur der - og nede på skoleområdet er det vel neppe så mye andre hundefolk ute å går tur sånn en november dag. Ellers så har man jo Rommen sletta som er omtrent like lett å finne som Rommen skole

Bare ett tips/hint osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men må man gjøre så mye høyre venstre, ta av her og ta av der da?

Skullerudhytta er vel også ett av de meste ynda stedene folk går i helgene, hvor egnet er det til litt løsslipping osv. Fint å gå tur der da - det skal sies - men det synes litt for mange andre også..

De gjør jo det på Ekeberg også, men der går det litt ant å få seg en liten krok for seg selv, det samme på rommen - man kunne f.eks. møtes på Rommen skole for eksempel - lett å finne uten for mye krimskrams - fint å gå tur der - og nede på skoleområdet er det vel neppe så mye andre hundefolk ute å går tur sånn en november dag. Ellers så har man jo Rommen sletta som er omtrent like lett å finne som Rommen skole

Bare ett tips/hint osv.

Prøvde bare å forklare veien, jeg! Den er jo ganske rett fram, da... Skullerudstua mener du kanskje... Joa, populært tursted, men på slettene kan man jo trene i fred. Lørdag er bedre enn søndag. 500 meter lenger opp er man inne i skogen og der er det helt greit å ha løse hunder i flere muligheter med turer ingen andre går! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiiiiiiiine.... :P Og takk for fine ord til gullet mitt. Han er vakker, er han ikke...? :P (og det er jaggu heldig for han...)

Ja han er vakker, både på utsiden og innsiden! :P

Veldig fine bilder, men hun gamle dama med bulldogkjake har jeg da ikke sett før! :)

Aaaaner ikke, hun drev å træsja treninga vår og bare drev å plagde Lita med å gi henne masse godbiter å sånn :P *knis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir med enten det blir lørdag eller søndag..hvorsohelst og nårsomhelst (følte meg bråttt billig :o ) Har frihelg og INGEN (!) andre planer da jeg ikke føler meg trygg nok på ryggen til Loke til å rundere helt enda.

Blir stas å endelig møte Tjukken! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o har skole hele helgen jeg...

Da må jeg jo skjemme bort noen andres bikkjer med mine utrolige godbiter, da... :rolleyes: (Ikke kokt lever, da men..)

Skullerud hadde passet meg aldeles utmerket pga av påtvunget julegavehandel i byen. Dessuten er jo bollene der veldig gode. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...