Gå til innhold
Hundesonen.no

Ny fellestrening i Oslo søndag 26.11.06?

Mud

Recommended Posts

Skal kjøre veldig forsiktig, på miljøfartsgrenseveien (hrmf!). Forhåpentligvis finner jeg frem på vestkanten også.. :)

*knis* så vanskelig er det ikke, bare følg den eminente beskrivelsen min! B)

(og evt ring når du roter deg bort for beskrivelsen var elendig... :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 82
  • Created
  • Siste svar

KJære Marianne! Tusen takk for iherdige overtalelsesforsøk på msn, men jeg får se, jeg får se... Vestkanten er jo på andre siden av jordkloden og jeg er enda ikke tørr fra turen i skogen i dag! Pysete... Pøh! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KJære Marianne! Tusen takk for iherdige overtalelsesforsøk på msn, men jeg får se, jeg får se... Vestkanten er jo på andre siden av jordkloden og jeg er enda ikke tørr fra turen i skogen i dag! Pysete... Pøh! :)

Fint, da sees vi imorgen da..! B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå viser det seg altså at min privatsjåfør svikter og jeg ser meg nødt til å benytte offentlig transport! Om det nå viser seg at jeg kommer meg avgårde, er det noen som har en bil jeg kan stappe den lille prinsessa i hvis hun skulle vise seg uartig?

Og, ja! Østfold er jo der man er om sommeren og bader og koser seg! Er det noen som BOR der, altså?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prinsessa kan gjerne kose seg i bilen med Snorre...

Dvs, hvis vi klarer å komme oss gjennom en forsiktig morgentur uten skader, OG å kjøre helt til vestkanten uten å punktere... :rolleyes:

Hvis du kan komme deg til Furuset, Alnabru, Sinsen etc kan du gjerne få sitte på med meg. Og hjelpe meg med å finne frem (og evt. skifte dekk ved en mulig punktering).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prinsessa kan gjerne kose seg i bilen med Snorre...

Dvs, hvis vi klarer å komme oss gjennom en forsiktig morgentur uten skader, OG å kjøre helt til vestkanten uten å punktere... :rolleyes:

Hvis du kan komme deg til Furuset, Alnabru, Sinsen etc kan du gjerne få sitte på med meg. Og hjelpe meg med å finne frem (og evt. skifte dekk ved en mulig punktering).

Yeahh, jippi! 79 - bussen går herfra til Furuset, så den er helt grei!

Men jeg må se an været litt, altså, for jeg er ikke helt tørr enda :) fra skogsturen i formiddag! Vi er veldig glade i Snorre, begge to!

Finne veien og skifte dekk, skal vi nok klare! Det er bare å ta Ringveien mot Smestad, er det ikke??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, typisk! Bare kom en hel haug med folk når JEG ikke kan <_<

Skal tenke på dere mens jeg sitter og griller pølser i skauen med en hel haug med unger og foreldra deres jeg.. *deppers*

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yeahh, jippi! 79 - bussen går herfra til Furuset, så den er helt grei!

Men jeg må se an været litt, altså, for jeg er ikke helt tørr enda :) fra skogsturen i formiddag! Vi er veldig glade i Snorre, begge to!

Finne veien og skifte dekk, skal vi nok klare! Det er bare å ta Ringveien mot Smestad, er det ikke??

Jo, så langt har jeg skjønt det, verre er det etter Ringveien... ;)

Ja, typisk! Bare kom en hel haug med folk når JEG ikke kan <_<

Skal tenke på dere mens jeg sitter og griller pølser i skauen med en hel haug med unger og foreldra deres jeg.. *deppers*

:P

Jeg vet akkurat hvordan du har det... <_<

Skulle ønske du var der da, har i grunn gledet meg til å se lille dil-Emma... Hun virker bare supersøt. Kos deg med pølsene i hvert fall da... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Jo, så langt har jeg skjønt det, verre er det etter Ringveien... :)

Skulle ønske du var der da, har i grunn gledet meg til å se lille dil-Emma... Hun virker bare supersøt. Kos deg med pølsene i hvert fall da... ;)

20 desember - seriøst - er ikke det en torsdag da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, så langt har jeg skjønt det, verre er det etter Ringveien... :)

Skulle ønske du var der da, har i grunn gledet meg til å se lille dil-Emma... Hun virker bare supersøt. Kos deg med pølsene i hvert fall da... ;)

Hun ER supersøt :P

20 desember - seriøst - er ikke det en torsdag da?

En onsdag ihvertfall.. Og da kom jeg akkurat på at jeg ikke kunne da heller <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jane (Molly) og jeg dro først og da var klokka nesten tre, så du hadde nok rukket det! Tre timer på treff = iskald gammel dame! Lånte Anes varmedress på tur i skogen etterpå, så da ble jeg sånn passe svett igjen :) ! Nå venter jeg spent på bilder! Kameraet mitt ligger fremdeles på spisebordet og venter på å få være med ;) !

Glemte jo å si tusen takk for en koselig formiddag og tusen tusen takk for skyssen, Jane! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg herpet mange av bildene da jeg overdrev den krympefunkjsonen en smule når jeg fant den :)

Men her er en del...

Pene Tollerfrøkna det ;)

20061126_0438.jpg

20061126_0439.jpg

Luna

20061126_0440.jpg

Vesla er oppmerksom..

20061126_0442.jpg

...og glad i leverpostei :P

20061126_0443.jpg

Likka er verdens mest populære lappske og veldig klar over det :P

20061126_0445.jpg

Flinke jenter!

20061126_0447.jpg

Stå under marsj

20061126_0448.jpg

Dekk og bli

20061126_0450.jpg

*dele opp*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver å kampe med en dachs...gikk dårlig :)

20061126_0517.jpg

Likka prøver å spise rumpa til Tequila

20061126_0518.jpg

"kom igjen! Prøv å ta rumpa mi din skvettlapp!"

20061126_0519.jpg

"liker ikke små polvottrumper tenk"

20061126_0520.jpg

Jane og Tequila leker

20061126_0523.jpg

Likka, Hilde og jeg leker :P

20061126_0525.jpg

Kose ;) (M.J og Teq)

20061126_0539.jpg

Gale rumpetrollet... :P

20061126_0545.jpg

20061126_0546.jpg

20061126_0561.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey, kult bilde... :) Tror jammen det var litt kjærlighet ved første blikk for de to der.. ;)

Kom gjerne med flere bilder. Jeg trodde jeg hadde glemt kamera. Fant det ikke i sekken når jeg kom frem til Åsjordet. Men jeg fant det igjen (i sekken!) når jeg kom hjem...

Takker og for en fin formiddag, og hyggelig treningsøkt. Selv om treningen for vår del ikke var særlig fremadrettet, fikk vi i hvert fall trent på å være litt i ro, og ikke ta helt av sammen med andre. Jeg var strålende fornøyd. Hadde aldri regnet med en så "flink" hund første gang på nytt sted, med bare ukjente hunder. :P

Morsomt å treffe berømthetene fra sonen og. Snuppene til Marianne var ennå søtere og mer morsomme enn jeg trodde, Loke var ennå "høyere" enn jeg trodde og en virkelig gladgutt, og Marianne og Anette var ennå mer skravlete og blide enn jeg trodde... :P

Ja til flere treff!

Edit... Litt treg til å skrive her ja... Kommentaren var naturlig nok til det første bilde. Supert med flere bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde aldri regnet med en så "flink" hund første gang på nytt sted, med bare ukjente hunder. :)

Jeg syntes han var skuffende rolig og sindig jeg :P Hadde regnet med litt konkuranse der..Men pen gutt :P

Loke var ennå "høyere" enn jeg trodde og en virkelig gladgutt,:P

*kremt* og han som var så rolig i dag... du skulle seriøst sett han for ett år siden.. Da hadde han stått og hoppet opp og ned uten stans ;)

og Marianne og Anette var ennå mer skravlete og blide enn jeg trodde... :P

hmm?? Skarvelete?? Vi!??:P

Henrikke: prøver å få med 2ne neste helg jeg! <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

såå fine bilder...

2ne! neste gang skal vi med!

Nei for all del, det er jo IKKE sånn at jeg har storkost meg på juleavslutning midt inni skauen hvor ingen sa så mye som et hei en gang når vi kom, så det er bare å gni det inn, folkens <_<

Neste treff er på en onsdag det, Henrikke.. Jeg kan ikke på onsdager jeg..

(Nei, jeg er ikke spesielt godt humør :) )

Det ser ut som at det har vært hyggelig i dag og da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei for all del, det er jo IKKE sånn at jeg har storkost meg på juleavslutning midt inni skauen hvor ingen sa så mye som et hei en gang når vi kom, så det er bare å gni det inn, folkens <_<

Neste treff er på en onsdag det, Henrikke.. Jeg kan ikke på onsdager jeg..

(Nei, jeg er ikke spesielt godt humør :) )

Det ser ut som at det har vært hyggelig i dag og da ;)

Onsdag!?? Jeg kan ikke på en onsdag jeg heller! Jobber jo <_<

Men neste helg 2ne..på lørdag... du er vel ikke fyllesjuk både lørdag og søndag vel? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...