Gå til innhold
Hundesonen.no

Vesla (Golden Retriever)


Guest Maritus

Recommended Posts

Jeg har en 2år gammel Golden Retriever tispe. Hun er født 22/11-04. Hun er en liten Golden Retriever, hun pleier ikke og være så mye med andre hunder, men det er nok fordi at vi bor ikke så nær byen med henne. den hunden hun pleier og være mest med er en hund som heter Tilla. Tilla er en Collie tispe som er 5 eller 6år holder ikke tellinga. Vesla går godt sammen med andre hunder både tisper og hanner. Vesla har hoppa ganske høyt og kan gå sikk sakk melllom bena mine. Hun kan: sitte, ligge, gi labb, gi begge labbene og på en måte gi deg kos. Holder på og lære henne rull rundt går bra, men får en ganske god latter...hehe. Forresten heter hun Vesla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer det bilder, ikke de beste bildene som er tatt, men noen:

I går Søndag den 26/11-06 gikk meg og Vesla en ganske lang tur. Vi gikk rundt Lie, hvor langt det er vet jeg ikke, men værtfall ganske mye over 1 mil. Det var ganske slitsomt og vi støttet på noen som hadde hundetreff, men det var bare for Border Collie. Så gikk vi resten av turen. Det var slitsomt. Gjett om jeg er støl, det er den lengste turen meg og Vesla har gått sammen noen gang, men det var jo værdt det. Forresten hadde jo Vesla Bursdag på Onsdagen. Gjett om det var en som var lykkelig over gavene da :)

Håper dere som har bedt om bilder er fornøyde nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...