-
Hvem er aktive 0 medlemmer
- Ingen innloggede medlemmer aktive
-
Nye innlegg
-
Om Þkonomien er stram lÄner man bÞker pÄ biblioteket. 100% positiv hverdagslydiget (eller Hverdagslydighet fra valp til voksen som den nye versjonen heter), PÄ talefot med hunden, eller andre gode hundebÞker. Men ta en titt pÄ fra BÞlle til bestevenn-seriene, Maren bruker mye metoden der med Ä fÄ hunden til Ä legge seg og vÊre trygg i sengen sin.
-
Jeg har ikke lyst til Ă„ beskrive metode Ă„ trene inn ro med tekst pĂ„ internett. KroppsprĂ„k, toneleie, timing og ikke minst fĂžlelser. Jeg anbefaler Ă„ leie inn en instruktĂžr. Det er alltid det beste, fordi de ser en utenifra. En ser ikke sitt eget kroppssprĂ„k, og nĂ„r en har fokus pĂ„ hunden og barna sĂ„ er det fort gjort Ă„ glemme eget kroppssprĂ„k. Alternativt, om Ăžkonomien er veldig stram: Dunbar Academy abonnement?Â
-
Jeg tenker at hvis du har en solid "gÄ og legg deg pÄ plassen din"-kommando sÄ er det en fin avledning nÄr hun maser sÄnn. Men pass ogsÄ pÄ at hun ikke blir eksludert nÄr det er barn inne i bildet. Ellers sÄ er det kontrollert og rolig omgang med barn. Sett dere ned pÄ litt avstand til en barnehage i hentetid, og belÞnn ro og kontakt. GÄ tur sammen med smÄ barn og/eller barnevogn, helst uten nÊrkontakt mellom hund og barn. LÊr hunden at hun fÄr vÊre med selv om det er barn der, men at hun ikke trenger Ä bry seg om dem.
-
Takk for tips đ Vi skal fĂ„ passe en irsk setter tispe nĂ„ neste helg, sĂ„ det blir spennende. Men har veldig lyst til Ă„ bli bedre kjent med Engelsk setter som rase ogsĂ„. đ
-
Tuuusen takk for langt og utfyllende svar! đ Og sĂ„ nydelig da. Flere og flere vi snakker med never Gordon, sĂ„ jeg skal sjekke opp de ogsĂ„. Vi skal fĂ„ passe en irsk setter tispe neste helg, sĂ„ gleder meg til Ă„ bli litt bedre kjent med et eksemplar av rasen đ
-
-
Nylig opprettede emner
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nÄ arkivert og stengt for flere svar