Gå til innhold
Hundesonen.no

Harry Potter interessert..!?

Karina&Chica

Recommended Posts

Skrevet

I går ble traileren til Harry Potter and the order of the Phoenix lagt ut på nettet.

Filmen ser skikkelig bra ut, og jeg gleder meg så sinnsykt til den kommer ut på kino, den 13.juli 2007.. Alt for lenge til :D

Er det flere enn meg som er fan av Harry Potter her..!?

Du bør se traileren, og eventuelt andre relaterte ting her:

Mugglenet.com

eller så kan du eventuelt se traileren her:

http://www2.warnerbros.com/happyfeet/

Skrevet

Jeg fikk bare opp trailerne i bittesmå vinduer på linkene over, men her ligger det i ganske stor størrelse..

Harry Potter filmene blir bare skumlere og skumlere...

Skrevet

Jeg elsker HP, men ikke filmene.. Grøss og gru

Hmmm.. Hvorfor ikke..!? ;)

De som er så bra! Bøkene er jo også kjempebra da, men hvorfor ikke i pose og sekk..!? :P

EDIT: Ååå, visste ikke at den hadde kommet ut på filmweb.. Trodde det var litt tidlig. Men, men, det gjør jo ikke noe det :D

Skrevet

Hmmm.. Hvorfor ikke..!? ;)

De som er så bra! Bøkene er jo også kjempebra da, men hvorfor ikke i pose og sekk..!? :P

EDIT: Ååå, visste ikke at den hadde kommet ut på filmweb.. Trodde det var litt tidlig. Men, men, det gjør jo ikke noe det :D

Fordi de FORANDRER sentrale ting fra bøkene, og jeg haaater det! :P *veldig, veldig, veldig HP fan som drømte at hun var sammen med Sirius i mange år. Yngre år, vel og merke*

Skrevet

Helt enig med Aya. Elsker bøkene, men filmene blir bare middelmådig. Masse viktig er utelatt og ting er endret på. Fin underholdning, men ikke bra nok.

Skrevet

Jeg elsker Harry Potter! ;) Leser bøkene om og om igjen, har alle lydbøkene på iPoden (hører mye på dem bl.a når jeg går tur :D ) Filmene står også mye på på rommet mitt. Men bøkene er helt klart best! Jeg liker godt filmene også. Er enig med Aya at mange viktige ting blir borte, og det er kjempe dumt. Men filmene må sees. Gleder meg til den kommer! :P Men gleder med enda mer til 07.07.07 for at kommer bok nr. 7 på engelsk! :P

Skrevet

weeeeee!! nå fikk jeg frysinger på ryggen!

Jeg gleeder meg!

Jeg er også HP fan og leser bøkene om og om igjen både på norsk og engelsk. Men jeg liker også filmene... for det ER ikke plass til å ta med alt i filmene, så da er det bare å være innforstått med det før man ser filmen.

Noen som vet når den kommer? "Kommer snart" holder ikke for meg :D

Skrevet

Jeg har ikke vært noe flink til å lese bøkene.. har alle liggende da.. jobber med saken allså.. :D

Elsker filmene..

Synes det ikke er "kommer snart" jeg. Er lenge til jo... ;)

Har fått med meg alle filmene i stor salen på Colosseum.. sinnsykt kult. :P

Skrevet

weeeeee! nå fikk jeg frysinger på ryggen!

Jeg gleeder meg!

Jeg er også HP fan og leser bøkene om og om igjen både på norsk og engelsk. Men jeg liker også filmene... for det ER ikke plass til å ta med alt i filmene, så da er det bare å være innforstått med det før man ser filmen.

Noen som vet når den kommer? "Kommer snart" holder ikke for meg :)

Jo, men det er jo egentlig greit nok, det som plager meg er at de forandrer ting som de like gjerne kunne hatt med sånn som de er..

Skrevet

Sånn er det med film... Det blir som sanne historier. "Alt er sant, bortsett fra det de har lagt til for spenningens skyld".

Er stor HP fan. Og liker både bøkene og filmene. Synes filmene blir bare bedre og bedre. :) Gleder meg veldig til neste film. Og siste bok!

Skrevet

Bøker er ALLTID bedre enn filmer (bortsett fra Danser med Ulver da) men jeg koser meg også med filmene for det. Harry Potterfan her også med andre ord! Glede seg! :)

Skrevet

weeeeee! nå fikk jeg frysinger på ryggen!

Jeg gleeder meg!

Noen som vet når den kommer? "Kommer snart" holder ikke for meg :)

Hihi, signerer den... 13. juli sto det på traileren, så da er det vel da vil jeg tro? :)

Skrevet

Ojojojoj! Nå gleder jeg meg til film! Men jeg gleder meg aller mest til den siste(!) boka, så kan J.K Rowling vennligst få fart på skrivingen..! :)

Enig der ja.. Bare så utrolig synd det er den siste :)

Skrevet

På "min" trailer sto det bare "kommer" snart :) så deeet så!

men det var da fryktelig lenge å vente syns jeg!!

Skrevet

åååå elsker både bøkene og filmene! Men hvorfor må de ha premiere i JULI!?

Det er jo blitt en "mini juletradisjon" for meg nå og se HP film på kino i juletider :) Blir helt feil å se den midt på sommeren...

Skrevet

Nei.. er ikke Harry Potter interessert gitt..

..er Harry Potter ELSKER! :):P

Gleder meg til filmen, men gleder meg enda mer til boka! Den MÅ bli bra! Håper bare ikke Rowling "dreper" for mange av hovedpersonene :P

Daniel Radcliffe er en skuffelse da.. Husker han var så kjekk en gang i tiden.. Eller kanskje jeg bare er blitt eldre og endret smak? :rolleyes:

OT: Den "Happy Feet" så også dritrå ut! :) Utrolig søte pingviner!

Skrevet

Filmen kommer ut 13.juli 2007, jeg skrev det helt i begynnelsen av tråden :)

Men er enig, det er ikke snart, det er altfor lenge til.. Og jeg gleder meg som bare det! Skjønner ikke hvordan jeg skal klare å vente..

Men siden jeg ikke har fått kjøpt og lest alle bøkene ennå, så skal jeg kose meg med dem i mellomtiden. :)

Og så håper jeg at den siste boka kommer ut snart også..

Jo, angående at det skal være 7 bøker.. Det blir kanskje en nr 8 også, men det blir mer som et leksikon over den magiske verdenen, og utelatte ting fra historien om Harry Potter..

Skrevet

Daniel Radcliffe er en skuffelse da.. Husker han var så kjekk en gang i tiden.. Eller kanskje jeg bare er blitt eldre og endret smak? :rolleyes:

Er veldig enig! Han har ikke fint hår :) Det er mye finere når det er langt, hehe :)

Skrevet

Harry Potter er vel egentlig hverken spesielt kjekk, eller har det flotteste håret i boka (der står det jo til alle kanter, og vokser jo ut igjen over natta om det klippes ned). :)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er veldig individuelt. Jeg har aldri hatt noe problem med hundene og sjelden kattene, men tok til oss en voksen omplasseringskatt som gikk etter hundene og angrep dem, han ble levert tilbake. Har tatt til meg både kattunger og voksene katter, men aldri prøvd med "ikke kattevante" voksene hunder. Har hatt Sheltie (gjeterhund) og aldri hatt noe problem, men har du hund med høyere gjeterinstinkter kan det bli problemer.  Noen ganger går det sånn også. Passhund (Jämthund) og ny ungkatt.  
    • Generelt sett, ja. Gjeterinstinktet er et "subsett" av jaktinstinkt. Det betyr ikke at det ikke kan gå, mange gjeterhunder lever jo for eksempel på gårder sammen med katter. Men å leve inne i samme hus blir fort noe annet igjen. Du kan jo snakke med oppdretter om hvordan foreldre og søsken evt. går med katt, og du vet kanskje selv hvordan hundene dine reagerer på katter og andre smådyr på tur? Selv om det er noe litt annet så gir det en indikasjon på hvor sterkt jaktinstinktet er.
    • Har gjetere høyt jaktinstinkt? Jeg har gjeterhunder.
    • Det kommer an på hunden og katten, gemyttene deres, og hvem som kom først i hus. Hunder med høyt jaktinstinkt (gjetere, mynder, terriere mm.) går generelt dårligere med katter fordi de trigges lettere til å jage dem. Vi hadde to katter da vi fikk hund, og det gikk aldri bra. Vi endte med å omplassere kattene. De var dog voksne omplasseringskatter som ikke var spesielt trygge i utgangspunktet, og vi kunne ingenting om hundetrening og fikk en rase med mye jaktinstinkt.  En voksen og trygg katt og en valp med mindre jaktinstinkt har større sjanse for at det går bra, eller en kattunge sammen med en voksen hund som ikke har vist mye interesse for å jage katter. De fleste kan trenes og tilvennes med litt kunnskap, men ikke alle. 
    • Blir det bare kaos om man har katter og hunder sammen i samme hus?  Hva slags erfaring har dere med det?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...