Gå til innhold
Hundesonen.no

Harry Potter interessert..!?


Karina&Chica

Recommended Posts

I går ble traileren til Harry Potter and the order of the Phoenix lagt ut på nettet.

Filmen ser skikkelig bra ut, og jeg gleder meg så sinnsykt til den kommer ut på kino, den 13.juli 2007.. Alt for lenge til :D

Er det flere enn meg som er fan av Harry Potter her..!?

Du bør se traileren, og eventuelt andre relaterte ting her:

Mugglenet.com

eller så kan du eventuelt se traileren her:

http://www2.warnerbros.com/happyfeet/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker HP, men ikke filmene.. Grøss og gru

Hmmm.. Hvorfor ikke..!? ;)

De som er så bra! Bøkene er jo også kjempebra da, men hvorfor ikke i pose og sekk..!? :P

EDIT: Ååå, visste ikke at den hadde kommet ut på filmweb.. Trodde det var litt tidlig. Men, men, det gjør jo ikke noe det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm.. Hvorfor ikke..!? ;)

De som er så bra! Bøkene er jo også kjempebra da, men hvorfor ikke i pose og sekk..!? :P

EDIT: Ååå, visste ikke at den hadde kommet ut på filmweb.. Trodde det var litt tidlig. Men, men, det gjør jo ikke noe det :D

Fordi de FORANDRER sentrale ting fra bøkene, og jeg haaater det! :P *veldig, veldig, veldig HP fan som drømte at hun var sammen med Sirius i mange år. Yngre år, vel og merke*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker Harry Potter! ;) Leser bøkene om og om igjen, har alle lydbøkene på iPoden (hører mye på dem bl.a når jeg går tur :D ) Filmene står også mye på på rommet mitt. Men bøkene er helt klart best! Jeg liker godt filmene også. Er enig med Aya at mange viktige ting blir borte, og det er kjempe dumt. Men filmene må sees. Gleder meg til den kommer! :P Men gleder med enda mer til 07.07.07 for at kommer bok nr. 7 på engelsk! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

weeeeee!! nå fikk jeg frysinger på ryggen!

Jeg gleeder meg!

Jeg er også HP fan og leser bøkene om og om igjen både på norsk og engelsk. Men jeg liker også filmene... for det ER ikke plass til å ta med alt i filmene, så da er det bare å være innforstått med det før man ser filmen.

Noen som vet når den kommer? "Kommer snart" holder ikke for meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke vært noe flink til å lese bøkene.. har alle liggende da.. jobber med saken allså.. :D

Elsker filmene..

Synes det ikke er "kommer snart" jeg. Er lenge til jo... ;)

Har fått med meg alle filmene i stor salen på Colosseum.. sinnsykt kult. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

weeeeee! nå fikk jeg frysinger på ryggen!

Jeg gleeder meg!

Jeg er også HP fan og leser bøkene om og om igjen både på norsk og engelsk. Men jeg liker også filmene... for det ER ikke plass til å ta med alt i filmene, så da er det bare å være innforstått med det før man ser filmen.

Noen som vet når den kommer? "Kommer snart" holder ikke for meg :)

Jo, men det er jo egentlig greit nok, det som plager meg er at de forandrer ting som de like gjerne kunne hatt med sånn som de er..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er det med film... Det blir som sanne historier. "Alt er sant, bortsett fra det de har lagt til for spenningens skyld".

Er stor HP fan. Og liker både bøkene og filmene. Synes filmene blir bare bedre og bedre. :) Gleder meg veldig til neste film. Og siste bok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

weeeeee! nå fikk jeg frysinger på ryggen!

Jeg gleeder meg!

Jeg er også HP fan og leser bøkene om og om igjen både på norsk og engelsk. Men jeg liker også filmene... for det ER ikke plass til å ta med alt i filmene, så da er det bare å være innforstått med det før man ser filmen.

Noen som vet når den kommer? "Kommer snart" holder ikke for meg :)

Hihi, signerer den... 13. juli sto det på traileren, så da er det vel da vil jeg tro? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.. er ikke Harry Potter interessert gitt..

..er Harry Potter ELSKER! :):P

Gleder meg til filmen, men gleder meg enda mer til boka! Den MÅ bli bra! Håper bare ikke Rowling "dreper" for mange av hovedpersonene :P

Daniel Radcliffe er en skuffelse da.. Husker han var så kjekk en gang i tiden.. Eller kanskje jeg bare er blitt eldre og endret smak? :rolleyes:

OT: Den "Happy Feet" så også dritrå ut! :) Utrolig søte pingviner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Filmen kommer ut 13.juli 2007, jeg skrev det helt i begynnelsen av tråden :)

Men er enig, det er ikke snart, det er altfor lenge til.. Og jeg gleder meg som bare det! Skjønner ikke hvordan jeg skal klare å vente..

Men siden jeg ikke har fått kjøpt og lest alle bøkene ennå, så skal jeg kose meg med dem i mellomtiden. :)

Og så håper jeg at den siste boka kommer ut snart også..

Jo, angående at det skal være 7 bøker.. Det blir kanskje en nr 8 også, men det blir mer som et leksikon over den magiske verdenen, og utelatte ting fra historien om Harry Potter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...