Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Er det bare jeg som har problemer med innlegg og generelt å snuse rundt her inne? For det første er dette forumet sinnsykt tregt på min maskin. Sidene tar lang tid å laste og minst 1 av 5 g jeg skal åpne en ny side så må jeg refreshe siden og prøve på nytt.

Da jeg skal skrive nye innlegg sliter jeg ALLTID med et eller annet.. Innlegget forsvinner, eller jeg må refreshe her også og enten blir det dobbeltpost eller ingenting i det hele tatt. Bilder forsvinner og det var umulig å legge til en "poll" i et innlegg (dette siste kan være min mangel på å forstå åssen det gjøres da :D )

men, generelt har jeg aldri så mye problemer på NOEN forum, som jeg har her inne. Er det fler som sliter med dette?

Skrevet

Nei det er ikke bare du som har det problemet. Særlig fra fredag av og helt til nå så er det sinnsykt tregt! Er jo like før jeg finner frem sveiva her!

Jeg må og til stadighet trykke på Refresh knappen for å kunne gå videre på forumet.

Skrevet

Vi er ved og utvikle en ny versjon av forumet som sannsynligvis vil komme iløpet av de neste 2 ukene - denne vil forhåpentligvis hjelpe.

Ellers vurderer vi sterkt og kjøpe kraftigere skyts, problemet er at vi ikke har budsjett til det nå. Da må vi opp på ett 5 sifret beløp. Men det vil helt sikkert være på vei!

Jeg merker selv at det går langsomt nå, spesielt når det er over 50-60 brukere online.

Skrevet

Ja merker treighet en del jeg også, så når jeg skriver innlegg så faller jeg ofte ut osv :D Håper dere får fikset det etterhvert hverfall ;)

• 2 weeks later...
Skrevet
Er det bare jeg som har problemer med innlegg og generelt å snuse rundt her inne? For det første er dette forumet sinnsykt tregt på min maskin. Sidene tar lang tid å laste og minst 1 av 5 g jeg skal åpne en ny side så må jeg refreshe siden og prøve på nytt.

Er samme her :unsure: og tidligere kom eg meg ikkje inn på forumet i det hele tatt.

Men blei raskere litt etter kvert no da, men tok sin tid før eg fikk logget inn i det heile tatt

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det kan være mange grunner til at en hund ikke fungerer i hundemøter. Mye av grunnlaget legges i valpekassa, hvordan mor og søsken interagerer, og sosialisering med andre hunder i valpe- og unghundtiden. I tillegg kommer rasetypisk adferd og arvelighet. Avhengig av adferden til mor og hva slags sosialisering hunden har fått i ung alder så har hunden lært seg hvordan den skal eller kan oppføre seg rundt andre. Eller ikke lært det, forsåvidt. Det er aldri for sent å trene på sosialisering, men er viktig å lese språket til alle de involverte hundene og gå inn og avbryte adferd som ikke er greit. Hvis andre hunder sier fra og setter grenser uten at hun respekterer det er det ditt ansvar som eier å fjerne henne fra situasjonen. Om hun får fortsette lærer hun jo bare at det er greit å holde på slik.
    • Kan en hund ha null sosiale ferdigheter med andre hunder? Hun har konflikter med alle hunder hun møter. Akkurat som hun ikke skjønner at hun er for mye og ikke tar til seg til at andre hunder sier i fra til henne? Hun tar jo ikke hintet.
    • Det er nok ikke pga navnene du ikke har fått svar🙂I mange år nå har det vært fryktelig liten aktivitet på forumet her. Syntes alle navnene var fine jeg likte Lilly best. Masse lykke til med valp!!
    • Da får jeg prøve å se etter ett annet navn til den kommende valpen min da. Siden ingen av dem falt i smak. Har dere noen andre forslag på fine navn til tispe?
    • Hva gjør dere om 10-15 år? Kommer dere til å fortsette å ha ny hund da? Det er umulig å vite men hva tror dere? Hvor gamle er dere? Jeg selv aner ikke. Ser ingen liv utenom hund men nå har jeg hatt hund hele voksne liv. Men om jeg skal fortsette med hundetrening,kurs,utstilling vites ikke. Da må jeg ha noe annen hobby men jeg vet ikke hva. Hva tror dere dere skal?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...