Gå til innhold
Hundesonen.no

Sminketips...?

Wheaten terrier

Recommended Posts

Har prøvd div. billige eyelinere, bl.a. fra H&M, men de varer så vidt noen timer før de begynner å bli svakere og gå av.

Så jeg lurer på om det er noen som har tips til en god eyeliner som holder en god stund, men som er grei og få av med sminkefjerner (og slippe å gni øyet rødt før man får den av)....

Også er det jo et stort pluss om den ikke er testet på dyr, men bare skriv den opp hvis den ikke er det og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du gidder å bruke litt penger på det, så betaler det seg for å si det sånn! :lol: Gå på et parfymeri og snakk med en av de som har litt peil så hjelper de deg med merke o.l. Men det er ingen tvil om at du får bedre kvalitet hvis du betaler litt mer en 50,- :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er enig i at det lønner seg å bruke litt. Blyant-eyelineren til Lancome er utrolig bra. Bruker den selv. Dyr er den heller ikke :lol: Den får du kjøpt på de fleste parfymeriene.

Den har jeg også hatt, bra den! :) Er så skjeldent jeg kjøper sånt, tror vel det er 5-6 år siden jeg kjøpe en eyeliner sist...! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du gidder å bruke litt penger på det, så betaler det seg for å si det sånn! :lol: Gå på et parfymeri og snakk med en av de som har litt peil så hjelper de deg med merke o.l. Men det er ingen tvil om at du får bedre kvalitet hvis du betaler litt mer en 50,- :)

Ja, har skjønt det etterhvert jeg og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...