Gå til innhold
Hundesonen.no

Mentalteste


Bee

Recommended Posts

Hei,

Vi har planer om å mentalteste våre hunder. Dette er et område jeg er lite kjent på og ber derfor om litt input fra dere som har mer peiling på dette.

Hvilke tester kan man utprøve og om noen er mer lommekjent i Trøndelag -hvor kan jeg henvende meg? Hvor gammel bør hunden være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Vi har planer om å mentalteste våre hunder. Dette er et område jeg er lite kjent på og ber derfor om litt input fra dere som har mer peiling på dette.

Hvilke tester kan man utprøve og om noen er mer lommekjent i Trøndelag -hvor kan jeg henvende meg? Hvor gammel bør hunden være?

Nidaros Brukshundklubb utfører en god del tester vet jeg. Du kan jo henvende deg til testkomiteen der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, skal ta en tlf dit. Synes siden dems er litt uoppdatert nå, så da er det vel bedre å ta en tf. ;)

Ja, den aktivitetskalenderen deres på nett er jo rimelig ubrukelig. Det står en oversikt over planlagte tester og sånn i medlemsbladet, men det har jeg ikke her akkurat nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den aktivitetskalenderen deres på nett er jo rimelig ubrukelig. Det står en oversikt over planlagte tester og sånn i medlemsbladet, men det har jeg ikke her akkurat nå...

Da har jeg pratet med en hyggelig kar på NBHK. Så snart terminlistene for neste år kommer ut på NKK`s sider skal jeg ta kontakt for påmelding av eldste for en funksjonsanalyse. Hørtes ut som at det var den testen som vi var på utkikk etter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...