Gå til innhold
Hundesonen.no

Kallenavn/Kjælenavn

vipsen

Recommended Posts

Har ikke hatt noe vanlig kallenavn, men ble kalt Mareritta av familien fra jeg var noen mnd til jeg begynte på skolen. Kombinasjon av Mareritt og Marita. Var visst ikke så snill av meg da jeg var liten, men med en gang jeg begynte på skolen ble jeg snill og grei og kallenavnet forsvant heldigvis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Har ikke hatt noe vanlig kallenavn, men ble kalt Mareritta av familien fra jeg var noen mnd til jeg begynte på skolen. Kombinasjon av Mareritt og Marita. Var visst ikke så snill av meg da jeg var liten, men med en gang jeg begynte på skolen ble jeg snill og grei og kallenavnet forsvant heldigvis :)

Ooh, det minner meg på, i barnehagen ble jeg kalt Urokråke, fordi jeg alltid laget kvalm og uro på en aller måte, (ikke mye som har endret seg der nei!) :D , som å slå de andre i hodet med dukker fordi de var i nærheten av "MIN" dinosaur (En kjempesvær tøy-dinosaur de hadde der, som jeg la beslag på og vernet om med mitt liv..de fjernet den etter en stund..det ble for mye krig mellom meg og de andre... :rolleyes: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...