Jump to content
Hundesonen.no

Fjernundervisning

Nirm

Recommended Posts

Har lekt med tanken om å få litt mer orden på utdannelsene mine en dag, og funnet ut at neste får man trå til... Skal ta det i fritida ved siden av jobb tenkte jeg.

På jakt etter skoler som har fjernundervisning, aller helst nettbasert, men også per brev. Veit om NKS, NKI og BI. Utenlandske sider er også av interesse (må være på engelsk da).

Data, økonomi, ledelse, makedsføring o.l. Den type fag tenke jeg.

Noen som veit om noen skoler som kjører examen philisophicum noe billigere enn NKS? De skal ha over 8 000 for et mener jeg...

Har lekt med tanken om å få litt mer orden på utdannelsene mine en dag, og funnet ut at neste får man trå til... Skal ta det i fritida ved siden av jobb tenkte jeg.

På jakt etter skoler som har fjernundervisning, aller helst nettbasert, men også per brev. Veit om NKS, NKI og BI. Utenlandske sider er også av interesse (må være på engelsk da).

Data, økonomi, ledelse, makedsføring o.l. Den type fag tenke jeg.

Noen som veit om noen skoler som kjører examen philisophicum noe billigere enn NKS? De skal ha over 8 000 for et mener jeg...

Ex phil kan du vel ta som privatist ved en høgskole også?? Det er vel det aller billigste..

Vet ikke hvordan det er med NKS, men med NKI får du ikke ta hjemmeeksamen. Har tatt 6 eksamener i NKI, og alle ble satt opp på en eller annen vgs eller hall. Du kan også velge om du vil ha den hos NKI i Bærum, men ikke hjemme.

Var ex phil jeg tenkte å ta som hjemmeeksamen, siden det er et pyton fag... Og ja, jeg veit at det er noen skoler som tilbyr det.

Men nå var de andre instanser som tilbyr fjernundervisning jeg var på jakt etter da...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Create New...