Gå til innhold
Hundesonen.no

Julegaveønsker


vipsen

Recommended Posts

Hva er ditt sprøeste julegaveønske? Tja.. har ønsket meg mye rart. kanskje når jeg ønsket meg en spekkhugger når jeg var liten, har fremdeles ikke fått det gitt :D

Hva er det fineste du har fått? Det aller fineste jeg har fått var et kort der det stod at jeg skulle få hund! Det var etter 9 år med venting.

Noe spesielt du ønsker deg i år? Egentlig ikke, en hundebok, penger til kurs, ja, det er vel det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg er en av dem som klager høyest på at julen starter altfor tidlig, hehe.

Hva er ditt sprøeste julegaveønske?

Hva er det fineste du har fått?

Noe spesielt du ønsker deg i år?

Sprøeste: En full boks med kondomer og smykker av min bestevenninne da jeg var 13..taaakk? :D

Fineste: Fine slalåmskiene, bruker de enda, 10 år etterpå :P Og så fikk jeg et svæært dokkehus engang, det har jeg også enda, dog ikke så mye lekt med om dagen, men fint er det :P

Ønsker meg: Penger, som jeg kan kjøpe valp for :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er ditt sprøeste julegaveønske?

Oj...hmm det må være...at Nils ole Oftebro(Skuespiller)dukket opp i stua på julaften å bare tok meg med til kjærlighetens by,åsså var det bare oss :D jada,god fantasi på den tiden(for et par-tre år siden ,det gikk forresten ikke i oppfyllese:P )

Hva er det fineste du har fått?

Det må være Pelle-en blå og hvit undulat. Jeg fikk han av tante da jeg var 3 år. Husker fortsatt at julenissen kom ned med den fuglen asså :P

Noe spesielt du ønsker deg i år?

Ja..det må være...kjæreste,kjæreste,kjæreste,hest og penger(det jeg har ønsket meg di siste 6 årene :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprøeste ønske? Hest stod øverst på lista i maange år.. Fikk det jeg også, tilslutt, men det ble til bursdagen.

Det fineste jeg har fått til jul? Jeg har fått så ekstremt mye fint.. Hm. Jeg må nesten si de barbiehestene jeg fikk da jeg var liten, sjelden har jeg vært SÅ glad som da:p

Noe spesielt jeg ønsker meg i år? Hm. Ullsokker? Jeg er litt glad i ullsokker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er ditt sprøeste julegaveønske? Hmm det er så mangt :P

Hva er det fineste du har fått? Det fineste må vel bli gavene fra samboeren hvert år.. Ett år fikk jeg ett vakkert smykke, den andre jula fikk jeg en kjøkkenmaskin

Noe spesielt du ønsker deg i år? Den jula ønsker jeg meg ett annlegg til pcn min :P Ønsker meg også støvsuger, så vil jeg ønske meg ett objektiv til over 6000 kr men det blir alt fort for mye :D:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er ditt sprøeste julegaveønske?

Hmm.. Pleier ikke å ønske meg så sprøe ting. Har ønsket med Gaute Ormåsen et år da husker jeg. :P En venninne av meg holdt nesten på å kle seg ut som ha nog gjemme seg inn i en pakke.. *Litt avstandsforelsket den gangen? :rolleyes: *

Hva er det fineste du har fått?

Fått UTROLIG mye fint gjennom livet altså...Blir alltid ekstra glad for gaver som er spesielt for meg. Som f.eks. et utrolig koselig og gjennomført album av en god venninne. Masse bilder av vennene mine, meg og henne og utrolig koselige tekster.. Anbefales å gi dette til noen du er glad i! :P Sitter å ser i det enda, begynner å bli en siden jeg fikk det nå, og blir nesten på gråten hver gang :P

Noe spesielt du ønsker deg i år?

Nok en gang kjedlige ønsker! :P

-En vinterjakke (skal ikke si hvilket merke, det er ikke akkurat ettertraktet blant mange for tiden)

-Ny mob

-Ny iPod (enten Nano eller video)

-Og kjæreste! :D:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprøeste: hiver meg blant de som har ønsket seg hest. Den står forresten enda på ønskelisten, teite nissen <_<

Det fineste jeg har fått er Buster :wub: .

I år ønsker jeg meg penger til Tollervalp, hundeutstyr, bøker, gavekort på klær, sko, hest :) , kamera, og enda litt mer penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er ditt sprøeste julegaveønske?

hm, det vet jeg faktisk ikke

Hva er det fineste du har fått?

når jeg var liten fikk jeg en STOR barbi båt med "milkshakemikser", og den var jeg veldig fornøyd med, ellers så var det veldig flott med masse penger (skal ikke legge ut hvor mye jeg fikk her). fått så mye jeg har blitt veldig fornøyd med: kamera, sterioanlegg, dvd spiller, osv osv så klarer ikke plukke ut en ting(også må jeg ikke glemme tlf jeg fikk av typen i fjor :wub: )

Noe spesielt du ønsker deg i år?

I år ønsker jeg meg en lapp :) En lapp der det står at jeg kan få lov til å kjøpe meg en hund til. DA blir de jul i huset :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er ditt sprøeste julegaveønske?

hm, det vet jeg faktisk ikke

Hva er det fineste du har fått?

når jeg var liten fikk jeg en STOR barbi båt med "milkshakemikser", og den var jeg veldig fornøyd med, ellers så var det veldig flott med masse penger (skal ikke legge ut hvor mye jeg fikk her). fått så mye jeg har blitt veldig fornøyd med: kamera, sterioanlegg, dvd spiller, osv osv så klarer ikke plukke ut en ting(også må jeg ikke glemme tlf jeg fikk av typen i fjor :) )

Noe spesielt du ønsker deg i år?

I år ønsker jeg meg en lapp :D En lapp der det står at jeg kan få lov til å kjøpe meg en hund til. DA blir de jul i huset :P

En sånn barbiebåt hadde en venninne av meg, og jeg var misunnelig på henne! Faren hennes hadde en jobb hvor han reiste mye, så den båten var kjøpt i Amerika! Wow. :D Tenk det da! Amerika! :wub:

Så facinert var jeg av den båten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er ditt sprøeste julegaveønske?

Har vel egentlig aldri ønsket meg så mange sprø ting til jul. Annet enn at enkelte i familen synes det er ufattelig sprøtt at jeg ønsker meg hundeutstyr da...

Hva er det fineste du har fått?

For en del år tilbake siden, mista jeg et smykke som betydde mye for meg. Leita høyt og lavt etter det, men fant det ikke. Julaften det året så pakket jeg opp en hundebamse med smykket hengende rundt halsen... Flotteste gaven jeg noen gang har fått.

Noe spesielt du ønsker deg i år?

Ønsker meg som oftest klær nå for tiden (og det hatet jeg å få som liten...). Særlig varmt undertøy og sokker (vel merke i rett str... skjønner ikke at det skal være vanskelig å kjøpe sokker som passer egentlig....).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er ditt sprøeste julegaveønske?

Den sprøeste julegaven jeg har fått var da jeg fikk 8 stk My Little Pony'er til jul! Jeg har en veldig stor familie og My Little Pony var det eneste jeg hadde ønsket meg. Jeg var ekstatisk i mange dager etterpå.. trenger jeg å nevne at jeg dette er en del år siden.. :rolleyes:

Hva er det fineste du har fått?

Det fineste jeg har fått er hunden min, men han fikk jeg ikke til jul. :wub:

Noe spesielt du ønsker deg i år?

(Ny) pulsklokke, og baggen trekkbelte, ny vinter-turjakke og bukse.. Og selvfølgelig fred i verden.. :)

Nå begynte jeg å glede meg til jul altså.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er ditt sprøeste julegaveønske? Kjærlighet...nei. Liten jolle med påhengsmotor. Fikk det seff ikke.

Hva er det fineste du har fått?Fikk PC til 25tusen (innkjøps pris) som var verdt ca 35tusen.

Noe spesielt du ønsker deg i år? Trekkbelte eller kraftig havfiskesnelle.

Kjærlighet er nok out of the question. <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er ditt sprøeste julegaveønske?

hm, det vet jeg faktisk ikke

Hva er det fineste du har fått?

når jeg var liten fikk jeg en STOR barbi båt med "milkshakemikser", og den var jeg veldig fornøyd med, ellers så var det veldig flott med masse penger (skal ikke legge ut hvor mye jeg fikk her). fått så mye jeg har blitt veldig fornøyd med: kamera, sterioanlegg, dvd spiller, osv osv så klarer ikke plukke ut en ting(også må jeg ikke glemme tlf jeg fikk av typen i fjor :wub: )

Noe spesielt du ønsker deg i år?

I år ønsker jeg meg en lapp :) En lapp der det står at jeg kan få lov til å kjøpe meg en hund til. DA blir de jul i huset :D

Den hadde kusina mi også <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er ditt sprøeste julegaveønske?

Den sprøeste julegaven jeg har fått var da jeg fikk 8 stk My Little Pony'er til jul! Jeg har en veldig stor familie og My Little Pony var det eneste jeg hadde ønsket meg. Jeg var ekstatisk i mange dager etterpå.. trenger jeg å nevne at jeg dette er en del år siden.. :rolleyes:

Hva er det fineste du har fått?

Det fineste jeg har fått er hunden min, men han fikk jeg ikke til jul. :)

Noe spesielt du ønsker deg i år?

(Ny) pulsklokke, og baggen trekkbelte, ny vinter-turjakke og bukse.. Og selvfølgelig fred i verden.. :D

Nå begynte jeg å glede meg til jul altså.. :P

Hehe, vekker tilbake gode minner. Hadde mange my little pony`s selv (de nå er jo stygge i forhold). Og en jul (tror jeg)fikk jeg 2 "hus" til dem. Ene var en skole, det andre var et slott eller noe. Jeg forgudet jo disse lekene :D Og når jeg fikk barbi stallen var jeg også i himmelen. (hesten var jo så fin). og alle detaljene i stallen da :rolleyes:

Den hadde kusina mi også <_<

Kanskje jeg har den på loftet, så kan du låne den :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er ditt sprøeste julegaveønske? Når jeg var yngre.. rundt 6 år.. så gikk jeg rundt å sa at jeg hadde fått en rosa elefant som bodde på loftet... Det var liksom det jeg ønsket meg da.. I fantasien min fikk jeg det tydelighvis...

Hva er det fineste du har fått? Må være en slik lussekofte ( som se og hør deler ut) .. den fikk jeg av farmor. Den strikket oldemoren min til meg før hun døde... så den betyr veldig mye for meg.Men det var jo bursdags gave da.. hmm..

JO .. barbie bil... Jeg og venninnene mine ønskes oss like barbie biler til jul... husker at var stas når vi møttes etterpå å viste seg at ALLE hadde fått en..

Noe spesielt du ønsker deg i år? I år ønsker jeg meg huslige ting.. skal jo flytte hjemmefra etter jul og har jo ingen ting.. så tror jeg får en del til jul..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er ditt sprøeste julegaveønske?

Hmmm.. er ikke helt sikker! Er vel sannsynligvis noe som har vært ganske dyrt..

Hva er det fineste du har fått?

Å, har fått så mye fint! Blir glad for alt jeg..nesten alt i allefall :icon_redface:

I fjor fikk jeg playstation med tre singstarspill og buzz. Jøss, jeg ønsket meg da bare singstar, ikke hele den pakka, så da var jeg jo ganske så fornøyd etterpå. Husker at jeg også ble glad for hålsbåndet til Chica jeg fikk av venninna mi. Den er lyseblå, og så står det Love med perler på det..

Har ellers fått mye fint, men kan ikke komme på noe som utmerket seg så veldig at jeg husker det kjempegodt ennå..

Noe spesielt du ønsker deg i år?

Trimmebord, Harry Potter bøkene, Istid2, Roxette cd`en, øredobber, sokker og undertøy, penger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...