Gå til innhold
Hundesonen.no

go biten appetittvekker


ElinT

Recommended Posts

Jeg bestilte en boks med lever pulver fra en nettside og hundene elsket det. Jeg var kjempe fornøyd, men nå er boksen snart tom så jeg vil kjøpe flere. Problemet er at jeg ikke finner igjen den plassen jeg kjøpte det. Jeg har søkt rundt overalt men kan ikke finne det. Det var på en av nettbutikkene som hadde annonse her på sonen, tror det er ca 1,5 mnd siden eller noe... Noen som har tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.trofastbutikken.no/product.php?id=5

Her har de også, men 100 gram, samt 10 kroner billigere frakt, så du sparer på det da :D

Om jeg regner riktig:

Hundeutstyr m/frakt: 1,83 kr per gram

Trofastbutikken m/frakt: 1,15 kr per gram

I tillegg så slipper du å bestille like ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.trofastbutikken.no/product.php?id=5

Her har de også, men 100 gram, samt 10 kroner billigere frakt, så du sparer på det da :D

Om jeg regner riktig:

Hundeutstyr m/frakt: 1,83 kr per gram

Trofastbutikken m/frakt: 1,15 kr per gram

I tillegg så slipper du å bestille like ofte.

Nå har jeg allerede bestilt, men det skal jeg huske til neste gang :P

Tenkte jeg skulle kjøpe det i dag. Hannhunden min er så kresen... Hvor mye er det så må til? Hvor lenge varte din boks? :P

Jeg bare strør litt på toppen av tørrforet, som litt krydder. Ikke mye som skal til, så den varer lenge :P

Jeg kjøpte vel min boks for ca 1,5mnd siden og den er ikke tom enda + at jeg har gitt bort litt til ei som ville prøve det. (hun ble forresten også kjempe fornøyd,hundene hennes spiser som aldri før...) Jeg har brukt pulveret til begge mine hunder.

Ebbe spiser egentlig uansett, men når bare Lara fikk pulver på så ville han gjerne stjele hennes mat og spise den først og så sin egen, så derfor får han også :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...