Gå til innhold
Hundesonen.no

Tips til bra "Hundebil"


Bee

Recommended Posts

Tok en råsjans på at denne tråden hører hjemme her ;)

Jeg har sett meg lei av at vår nyeste Renault Stv blir "sarvet" av hunder og barna. Samtidig er det for liten plass bak til at vi kan få plass til tre store hunder (Har to nå, men en til kommer etterhvert). Tenkte på varebil og der er utvalget stort! Krav til bilen; Ha tre seter, ikke koste skjorta -kan like gjerne være en litt eldre utgave, men ikke for gammel, være praktisk og god på vinterføre, helst 4WD. Gubben snakker om alt ifra Caravelle til Peugot`s varebiler. Men jeg vil gjerne høre fra dere andre som har erfaring med hva som passer best når man har tre store hunder, med dertil store bur (Har American Akita) og plass til det utstyret man trenger når man reiser rundt på utstilling.

Noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste som duger er VW Caravelle Turbo (endelig!) diesel - lang versjon! Mannen i mitt liv har bygd gulv (40-50 cm (?) over det egentlige gulvet) i lasterommet, slik at vi har plass til all bagasje under hundene (takbokser er noe tull!) og laget låsbar luke til lasterommet under slik at bakdøra kan stå åpen når det f eks er varmt (grinder hindrer hundene i å hoppe ut...). Bless him! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste som duger er VW Caravelle Turbo (endelig!) diesel - lang versjon! Mannen i mitt liv har bygd gulv (40-50 cm (?) over det egentlige gulvet) i lasterommet, slik at vi har plass til all bagasje under hundene (takbokser er noe tull!) og laget låsbar luke til lasterommet under slik at bakdøra kan stå åpen når det f eks er varmt (grinder hindrer hundene i å hoppe ut...). Bless him! ;)

Lucky me har en handyman, så noe slikt skulle han også klare å gjøre. Caravelle TD(I?) varebil burde vi få plass til det meste i, spesiellt i den lange utgaven. Å parkere med en slik lang bil er noe jeg bare må venne meg til...

Takk for tips! Det skal bringes videre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste som duger er VW Caravelle Turbo (endelig!) diesel - lang versjon! Mannen i mitt liv har bygd gulv (40-50 cm (?) over det egentlige gulvet) i lasterommet, slik at vi har plass til all bagasje under hundene (takbokser er noe tull!) og laget låsbar luke til lasterommet under slik at bakdøra kan stå åpen når det f eks er varmt (grinder hindrer hundene i å hoppe ut...). Bless him! :)

Hva har dere laget gulvet av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...