Gå til innhold
Hundesonen.no

Piercing eller Tattis imorgen?


tm100021

Piercing eller Tattis imorgen?  

41 stemmer

  1. 1. hmmm

    • Piercing i tunga
      16
    • Tattis i skuldra
      25


Recommended Posts

Hvis du er i det minste lille tvil - piercing. Denne kan fjernes nårsomhelst, mens en tatovering vil være der resten av livet ditt.

Særlig en tatovering på et såpass synlig sted. Tenk deg ballkjolle/bryllypskjole med bare armer - og et potespor på armen.. Merk - jeg er slett ikke noen motstander av tatoveringer (har selv), men tenk ekstra nøye på hvor man setter den - så man kan "slippe" å vise den hvis man ikke vil i enkelte situasjoner. Og det kan man selvsagt også på skulderen - ved å ha ermer på klærne sine..

Men uansett hva du velger - AU!

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tatovering syns jeg! det er mye penere! nei, du kan ikke fjerne det, men du vlger ihvertfall et motiv som betyr noe for deg! så jeg stemmer tatovering! :lol:

uansett hva du velger: Lykke til! ;) (har tatt både tatovering (leggen) og piercing (navelen) og det er ikke så ille som folk påstår!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm jeg har faktisk mest lyst på tatovering, og jeg har tenkt på ballkjole og brudekjole og slikt, og jeg tror faktisk det blir fint med den der:p men jeg er redd for å angre ja!

Men piercing i tunga.. Vel, jeg ser får meg inne i hodet mitt at når han stikker den inn så klarer jeg å trekke tunga tilbake sånn at jeg splitter tunga:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm jeg har faktisk mest lyst på tatovering, og jeg har tenkt på ballkjole og brudekjole og slikt, og jeg tror faktisk det blir fint med den der:p men jeg er redd for å angre ja!

Men piercing i tunga.. Vel, jeg ser får meg inne i hodet mitt at når han stikker den inn så klarer jeg å trekke tunga tilbake sånn at jeg splitter tunga:p

Men den som skal stikke hull i deg holder jo tunga igjen med ei tang :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg så overskriften tenkte jeg med en gang "piercing!", men da jeg så at det var snakk om piercing så synes jeg at det hadde vært bdre med en tatovering. men hvis jeg får lov: ingen av delene! ;) Evt. ville jeg brukt litt mer tid på å tenke meg om hvis du er usikker!

Hilsen en som lever lykkelig med ett hull i hver øreflipp, og ikke noe mer :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

BEGGE DELER! :) det har jeg, ikke åp skulderen,men har 4 potene til Emil på underarmen... Jeg og Emil foralltid! :P

Men nå har du kanskje ikke en Borzoi heller da? :P

Litt forskjell på potene til en Borzoi og en Chihuahua.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...