Gå til innhold
Hundesonen.no

RBK-style!

Toller

Recommended Posts

Beklager å måtte plage dere med dette igjen... Men likevel.

ROSENBORGS 20.SERIEGULL! Det MÅ feires!

Spillerne må hylles! Fantastisk arbeid, og det blir spennende å se det nye laget framover! ;)

*lykkerus*

Ikke en VELDIG god første omgang, men andre var det ikke noe å si på laget. Skikkelig RBK-style!

Grattulerer alle trøndere og RBK-supportere! En perfekt re-match vil jeg si (etter fjorårets ikke fullt så gode resultat). Jeg ble så glad at jeg gråt av glede :P

:P :icon_fun: banana :imrgreen: :P:lol:

Stoooore gratulasjoner til Iversen, Sapara, Basma, Braaten, Strand, Skjelbred osv sov! Alle har gjort en fabelaktig insats! Har dere noen favoritt spillere?

Utennavn-1.jpg

Og hvis dere lurer... Ja, jeg er litt Skjelbred-fan :P

biiidlerrrr.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

ROSENBOOOOORG!!!

Satt på Vip på kampen og Fy Fa*en hvor herlig kamp det var!!

Nei, denne kampen ligger godt i minne, og jeg sitter fremdeles emd RBK skjerf og gliiiser :P

wohoo.jpg

Er glad i dere gutta..Alle som en! ;) :iloveu:

STOLT AV Å VÆR TRØNDER Æ NO :icon_fun: :lol: B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

ÅÅÅÅÅ! Var du der!?!?!?! Heldig!

Skulle ønske jeg bodde i Trondheim igjen, nå altså!

Stolt av å være trønder jeg også!

haha... Driit kjedelig på Vip'en da... Bare jeg og veninna mi som hoppa på slutten osv <_<

haha, har faktisk et par bilder på broren min(som er bestevenn med per elns) av Per i syden med kompisene :P

Men ja, favoritten min er vel Per ;)

Edit: Fy flate som jeg lo når Kjernen begynte å synge "heijlålelålelåle heijlåleloja" når det ble oplyst om at det kjørte traktor som jørte vekk snø på banen i tromsø :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha... Driit kjedelig på Vip'en da... Bare jeg og veninna mi som hoppa på slutten osv <_<

haha, har faktisk et par bilder på broren min(som er bestevenn med per elns) av Per i syden med kompisene :P

Men ja, favoritten min er vel Per :P

Edit: Fy flate som jeg lo når Kjernen begynte å synge "heijlålelålelåle heijlåleloja" når det ble oplyst om at det kjørte traktor som jørte vekk snø på banen i tromsø ;)

!!!!! :P:P:P Hvorfor har du ikke sagt dette føøøøør!?!??! :P

Per er jo BEST!! Heldiiiiig :lol::P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...