Gå til innhold
Hundesonen.no

M-ladys akvarier

M-lady

Recommended Posts

Her er mine tre kar!

Det første jeg satte opp er et 180 liters rent Malawi kar. Her vokser fiskene fort, så jeg håper jeg kan sette opp et på ca 500 liter når jeg flytter neste gang... Syns det er veldig morsomt med Malawi. Aktive og flotte fisker!

Det andre karet startet som et yngelkar, men da yngelen vokste opp, kjøpte jeg meg noen småfisk som jeg fylte det opp med. Nå er det to oppned maller, noen wagtail platyer og noen glødebåndstetraer som bor oppi der. Karet er ca 20 liter.

Det siste karet ble satt opp i en fei for noen dager siden, da en malawi fikk yngel og yngelkaret er fylt opp. Her har jeg kun en unge nå, og karet er ikke ferdig innredet. Har lagt i noen steiner, så småen kan gjemme seg bare. Vet faktisk ikke helt hva jeg skal fylle det med siden, men det blir nok enten søramerikanske ciklider, eller et par nye malawier.... På bildet ligger også Smula som forstår at lysstoffrør varmer godt på en kald høstdag...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fine kar!

Synes malawikar er så pene og spesielle, men ikke helt meg desverre.. Har mer dilla på sør-amerikansek ciklidere og gobyer.

Men må si det er en utrolig lekker farge på platyen din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...