Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvordan sover hunden din?


jeanette-k

Recommended Posts

Jenna pleoer alltid å ligge under skrivebordet når jeg sitter ved datan, ligge under bordet når jeg ser på tv eller skal sove. Jenna har også egen kurv, men liker ikke ligge der det er så varmt. Hun sover på rommet mitt hele natten, selv om jeg har døren oppe:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bajas har tre senger, men er soveromsdøren åpen finner jeg en hårete kropp om morgenen i fotenden!

Han har en krok hvor han legger seg når han er sliten og vil være i fred.

Før sov han på gjesterommet, men han har stjelt en stol og har en liten hundeseng også hvor han sover mye.

han sover ofte på ryggen! Ser helt forvridd ut!

052006042006_0604_194628.jpg

Typisk liggestillin! Tatt de første dagene Bajas bodde hos oss. Han hadde ikke hundeseng da, men det gikk bra med provisoriske dyner og pledd.

sluknet.jpg

Uka etter kom en kjempe stor fin seng! Han innviet den fort, den er en trygg plass hvor han ikke blir forstyrret.

052006042006_1024_084929.jpg

den lille senga ligger han i når vi er i bil, på besøk (overnatting) eller utenfor når han er i band.

Han liker den kjempe godt men er litt liten.

Bajassovestilling1.jpg

Den forbudte menneskesengen er så klart best!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Loke sover der det er kaldest stort sett.. han forflytter seg flere ganger i løpet av natten og legger seg ofte halveis under senga på den siden jeg sover før det blir for varmt og han forflytter seg ut i yttergangen.Nei, jeg har det ikke varmt på soverommet..15 grader ca for tiden, men jeg har en belger som tror han er polarhund. Senga mi og sofaen brukes bare når vi er skikkelig møkkete visstnok <_< På dagtid i sommerhalvåret sover han inne i vinterhalvåret sover han mest ute i hagen. Han har hundegård og uthus han bor i de dagene jeg jobber mer enn 5 timer (8 dager i måneden) og der sover han visstnok på "verandaen" (liggeplass under tak) når det er kjølig og opphold eller inne i uthuset når det regner eller er for varmt. Akkurat nå ligger han og snorker i hundesengen sin utrolig nok :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om han sover om dagen så legger han seg hvor han føler for det. Om det er å ligge rett ut på gulvet eller i sofaen (er om det er varmt som regel). ellers legger han seg i senga si.

Om natta sover han alltid på rommet mitt. Enten på gulvet, i buret der døra står oppe, i sofaen eller i senga. Men noen ganger så velger jeg å ha han i buret som er lukket.

Sovestillinger man som oftest finner han i er halvdød hund på ryggen. (det tar mest plass i en seng eller sofa, og han driter i om han ligger å sparker folk i ansiktet :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der han vil det :)

Borte ved altandøren, under spisebordet, i sengen sin (en sjelden gang), under stuebordet på teppet sitt, foran vedovnen (sukkende fordi det er så varmt, men flytte seg, nei, det gjør han bare når det er uutholdelig varmt...) og i gangen foran klesskapet.

Som regel ligger han på siden, eller på ryggen med sprikende bein :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...