Gå til innhold
Hundesonen.no

Flybag


Sfs

Recommended Posts

Jeg kjøpte min på dyrebutikk til 150 eller noe... Den på Plantasjen ser så og si helt lik ut. De sjekka ikke engang bagen når vi dro, så de er visst ikke så utrolig nøye. Dessuten tviler jeg på at de har tid til å sjekke om en bag er vanntett i innsjekkingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte min på dyrebutikk til 150 eller noe... Den på Plantasjen ser så og si helt lik ut. De sjekka ikke engang bagen når vi dro, så de er visst ikke så utrolig nøye. Dessuten tviler jeg på at de har tid til å sjekke om en bag er vanntett i innsjekkingen.

Jupps, er vel bare å si at den er vanntett :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, er vel sant det. Tviler på at de heller masse vann i baggen min hvertfall :D Men tenkte bare på at de kanskje var klar over at baggene fra plantasjen ikke var godkjent(viss det er tilfelle) og dermed slo seg vrang. ;)

Men det er vel lite sannsynlig, liker bare å være på den sikre siden ;)

Takk for svar! Da satser jeg på plantasjen sin eller dyrebutikk viss de er så billge som 150kr ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sjekket litt nå, og fant en reisebag på dyrehuset.no. Den koster 198 kroner. Jeg vet ikke om den er godkjent eller ikke, men den gir kanskje en pekepinn på prisklassen? At de ligger på 150-200 kroner på billige steder? Den er lyseblå og ligger under "Hund". Bare å bla nedover, så ser du den nesten nederst, før stålburene. God tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...