Gå til innhold
Hundesonen.no

Kveldsturen og hvor lenge å holde seg?


Renate A

Recommended Posts

Hvor lang er den siste kveldsturen deres og hvor mange timer er det da før hunden kommer ut igjen om morgenen?

Chicka får ca 1/2times tur før vi går å legger oss og det er to forskjellige runder vi bytter på, jeg går kun de rundene til kveldsturer, så hun vet at det er siste turen før natten og hun gjør skikkelig fra seg.

Hun trenger å holde seg i toppen ca 9 timer før morgentur, men sier i fra dersom hun er dårlig i magen, det skjer heldigvis skjelden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hundene får løpe løse i hagen i ca 15 min før jeg skal legge meg.

Går hjemme med datteren min så det varrierer veldig når jeg legger meg.

Mannen min slipper ut hundene 05.00. om morgenen før han skal på jobb, da får de også løpe løse i hagen.

Så er det turer utenom da. :)

Har hatt noen netter her med dårlig hundemage å ut vert 15 min, det er utrolig slitsomt.

Ozzy har sensetiv mage. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sidste turen avhenger mye av Espen og meg. Hvor langt vi gider og gå.. Men han får ikke mindre end 30 min. Noen ganger går vi en tur på 1.5 timer. Rocky kommer ut sidste gang kl 21.30 og så kommer han ut igjen kl 07.30-08.00 neste morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å de får vell ca 5 min i hagen før vi inntar horisontalen.

og da kan de ligge i tolv timer før de finner det for godt til å lage leven og vil ut, men de er sjelden de ligger så lenge (da skal vi være veldig trøtte eller syke) de er så flinke så. =D> :mrgreen: Banana

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...