Gå til innhold
Hundesonen.no

Umah, Halal og oss !

Guest Peersen

Recommended Posts

Velkommen hit!

Har selv bodd i Alfaz del Pi i Spania i tre år :D De beste tre årene jeg har hatt hittil!

Det er fem min fra Benidorm :D Heldig dere som bor der enda..Har selv planer om å flytte ned dit med hundene mine når jeg blir pensjonert :D Hehe stakkars pommer med masse pels :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Peersen
Velkommen hit!

Har selv bodd i Alfaz del Pi i Spania i tre år :D  De beste tre årene jeg har hatt hittil!

Det er fem min fra Benidorm  :D  Heldig dere som bor der enda..Har selv planer om å flytte ned dit med hundene mine når jeg blir pensjonert :D  Hehe stakkars pommer med masse pels :oops:

Hei ! Ja , jeg hvet hvor du har bodd ! Vi bor litt lenger sör, men du hvet sikkert hvor Almeria er, og da bor vi ganske när.

Ville ikke bytte dette livet med noe...... vi har det godt og varmt, hundene trives utrolig bra ( mynder da selvfölgelig :D

Om du kommer ned hit pá besök , reis ikke forbi oss !! skriv et PM og jeg vil väre utrolig glad for besök. Ingen aner hvor moro det er og fá besök fra "gamlelandet" og spesielt om de er hundeintressert. (nesten en forutsetning :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Peersen
Vet ikke helt hvor dere bor, men vi har leilighet i Spania hvor vi nettopp kom hjem ifra - vi er der hvert år - det er i en by som heter llorensà i Teulada, "Cumbre del sol" - vet du hvor det er?

Nei , jeg hvet ikke helt hvor det er , men jeg sitter ikke med kartet foran meg. Om du finner Almeria pá ditt kart, finner du sikkert Berja, der vi bor. Vi önsker virkelig hundevenner pá besök, som du ser av min profil, bor vi sammen med en sloughi og en saluki og vi venter en sloughi fra Afrika.

Hilsen Merethe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Peersen
Vert du hvor Moraira er da? Xàbia/Jeveà? Dènia? Benitachell/Benitatxell?

Er dette er slags 3 grads forhör ?? Nei jeg hvet ikke hvor disse stedene er, det hadde värt en hjelp og vite vilken region i Spania dette er.

Vi har bodd i Torrox Costa i 3 ár, og det hvet du sikkert er utenfor Nerja. Etterpá kjöpte vi et Townhouse i Berja, utenfor Almeria for ca 1 ár siden. Hvet du hvor det er ?? Etter og ha sett pá kartet ser jeg at disse stedene du nevner ligger like utenfor

Benidorm, vi bor faktisk lenger sör. Har kjört forbi Benidorm pá veien ned hit, men fant at det ikke var noe for oss. Litt for mye turister etter min smak.

Kom en tur til Spania, sá skal jeg vise deg hvor vi bor :D

Hilsen Merethe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette er slags 3 grads forhör ?? Nei jeg vet ikke hvor disse stedene er, det hadde värt en hjelp og vite vilken region i Spania dette er.

Vi har bodd i Torrox Costa i 3 ár, og det vet du sikkert er utenfor Nerja. Etterpá kjöpte vi et Townhouse i Berja, utenfor Almeria for ca 1 ár siden. vet du hvor det er ?? Etter og ha sett pá kartet ser jeg at disse stedene du nevner ligger like utenfor

Benidorm, vi bor faktisk lenger sör. Har kjört forbi Benidorm pá veien ned hit, men fant at det ikke var noe for oss. Litt for mye turister etter min smak.

Kom en tur til Spania, sá skal jeg vise deg hvor vi bor :D

Hilsen Merethe

Å, ja - skjønte du visste hvor Alfas del Pi var - de ter rett ved - sorry med forhøret :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ! Ja , jeg vet hvor du har bodd ! Vi bor litt lenger sör, men du vet sikkert hvor Almeria er, og da bor vi ganske när.

Ville ikke bytte dette livet med noe...... vi har det godt og varmt, hundene trives utrolig bra ( mynder da selvfölgelig :D

Om du kommer ned hit pá besök , reis ikke forbi oss !! skriv et PM og jeg vil väre utrolig glad for besök. Ingen aner hvor moro det er og fá besök fra "gamlelandet" og spesielt om de er hundeintressert. (nesten en forutsetning :D

Å så koseligt det hadde vært. Det hadde vi hatt kjempelyst til :D Men Pito har ikke rabies vaksine så jeg pleier aldri ta henne med meg. :( Nei vet ikke hvor Almeria er :oops: Bor dere langt fra Alicante? Det er lengre sør for Alfaz :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet hvor moraira og denia er...Det er ca en times tid fra benidorm. Lengre nord tror jeg...Huff jeg er ikke den beste i spansk geografi akkurat... :oops: Men mener at moraira og denia er lengre nord i spania enn der hun bor. Alicante er sør for alfaz og moraira og denia er nord..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 1 month later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...