Ida85 Skrevet 12. Oktober 2006 Rapporter Skrevet 12. Oktober 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=133892 Hvordan kan man la hunden sin bli sånn??
Djervekvinnen Skrevet 12. Oktober 2006 Rapporter Skrevet 12. Oktober 2006 Misforstått snillhet er det. Folk vil bare være snille med hunden, men istedet gjør de det tungt for hunden og gir hunden dårlig helse. Men bra hun tok tak i det, dog litt for sent..
janne&kenny Skrevet 12. Oktober 2006 Rapporter Skrevet 12. Oktober 2006 wow! første jeg tenkte var "det er jo ikke ekte..." enig med Djervekvinnen! folk tror de er sååå snille med hundene når gi gir feit usunn "god" mat til hunden. de tror hundene liker dem bedre da! vet om en kraftig kar. han har foret hunden slik at de er like begge to! de går der å vaggler! føler seg kanskje bedre når hunden er like feit...? skadelig er det jallefall!
Carina Skrevet 12. Oktober 2006 Rapporter Skrevet 12. Oktober 2006 kommer ikke inn på linken <_< Ikke jeg heller..
¤ Martine ¤ Skrevet 12. Oktober 2006 Rapporter Skrevet 12. Oktober 2006 Jeg kommer heller ikke inn..? :/ Men har sett artikler før om store kjæledyr. Problemet er at dyreeierne ikke ser problemet selv. De tror at det er det beste for dyret, og at det har det kjempegodt..
Ida85 Skrevet 12. Oktober 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Oktober 2006 Nei siden fungerer visst ikke lenger
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar