Gå til innhold
Hundesonen.no

Må ut hele tiden


Ida85

Recommended Posts

Heisann,

valpen min på 4 mnd hadde i går kveld ganske løs mage, og det fortsatte i morres. Nå har jeg vært ute med han seks ganger siden kl var fem og det kommer bare vann ut hver gang. Med en gang vi har kommet inn må han ut igjen..

Noen tips til hva jeg kan gi han? Eller skal jeg la vær å gi han mat?

Litt redd for at det kan være noe som blokkerer siden det ikke kommer ut noe annet enn vann.. Noen med erfaring?

Han virker i fin form ellers og har god matlyst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann,

valpen min på 4 mnd hadde i går kveld ganske løs mage, og det fortsatte i morres. Nå har jeg vært ute med han seks ganger siden kl var fem og det kommer bare vann ut hver gang. Med en gang vi har kommet inn må han ut igjen..

Noen tips til hva jeg kan gi han? Eller skal jeg la vær å gi han mat?

Litt redd for at det kan være noe som blokkerer siden det ikke kommer ut noe annet enn vann.. Noen med erfaring?

Han virker i fin form ellers og har god matlyst.

Du skal ikke gi ham mat på en god stund (imorgen) - faste og mye drikke er tingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi hunden kylling og ris. Det roer ned magen, og om det er noe som skal ut, vil dette ta det med seg. Ikke bruk grillet kylling fra varmdisken. kok det uten noen som helst krydder. hunden vil synes det er godt, og det har en helbredende effekt. funket på gamlingen da han hadde samme problem. har også vært borti andre tidligere som har gjort det samme med stort hell.

lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Det beste du kan gi hunden din er fiskeboller-ris-loff uten skorpe-Cultura naturell eller kefir.

Cultura og kefir inneholder tarm bakterier som holder balansen i mage og tarm på riktig nivå.

Fiskeboller og loff og ris er mat som magen ikke må jobbe så mye med.

Gi dette ofte men lite i flere dager, så halv blander du med vanlig for til du ser magen er i orden.

En valp tåler ikke så mange dager med diare før den blir uttørket å det er ikke bra for en liten kropp.

La den få så mye cultura eller kefir som den vil.Det er bare sundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan også gi fiskeboller og fiskepudding :)

min hund ble dårlig av fiskepudding den.. hun spydde og spiste ikke på 2 dager etterpå.. kan jo være at det er Vanilla som er allergisk for det men jeg har ikke helt gode opplevelser med fiskepudding og vil ikke anbefale det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...